שיווק ופרסום

משרד הפרסום AndromediA יטפל בתקציב רשת 'המרכז הישראלי לריהוט'

תקציב הפרסום של הרשת הארצית מוערך בכ-3 מיליון שקלים. מנהלת השיווק, נילי בוסאני: "פנינו לחברת פרסום צעירה במטרה לפרסם בדרך חדשנית"
תקציב הפרסום של רשת \'המרכז הישראלי לריהוט\' המתמחה במתן פתרונות ריהוט ועיצוב הפנים לבית, יטופל במשרד הפרסום AndromediA - כך נודע לאייס.
תקציב הפרסום של הרשת המרכז הישראלי לריהוט נאמד בכ-3 מיליון שקלים. הרשת, בבעלותו של גיגי שפירא חוגגת השנה 20 שנה. נילי בוסאני, מנהלת השיווק: \"החלטנו לשנות גישה ולפנות לחברת הפרסום הצעירה והאנרגטית AndromediA במטרה לפרסם ולמתג את המרכז הישראלי לריהוט בדרך חדשנית ולממש את הפוטנציאל הגלום בו\".
בין לקוחות סוכנות הפרסום AndromediA נמנים קבוצת \'השדרה השביעית מקבוצת אריסון שיכון ובינוי\', \'אדרי-אל נכסים\', \'סלופארק\', \'רשות הטבע והגנים\', \'סטודיו קרמיקה\', \'לוקסיטאן\' ועוד.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    החלטה נבונה ביותר, כל הכבוד (ל"ת)
    טניה 02/2013/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כל הכבודֱ (ל"ת)
    קושקוש 02/2013/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מנהלת לקוחות מספר אחת
    אחת שמכירה 02/2013/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש שם את מורן אורן שהיא אחד האנשים המדהימים לעבוד איתם. זה נכס גדול למשרד הזה בהצלחה
    סגור
  • מסכימה עם כל מילה, מספר 1 (ל"ת)
    נטע רייך 02/2013/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור