שיווק ופרסום
סמנכ"ל הקריאייטיב ביהושע TBWA עמית סטולר ישפוט בפסטיבל ניו יורק
סטולר שנכנס לתפקיד לאחר פרישת טל רביב ישפוט בקטגורית הסרטים. עוד ישפטו ב-NY גדעון עמיחי, ארז רובינשטיין, אלדד וינברגר, ינון לנדנברג ודן אבלגון
סמנכ\"ל הקריאייטיב במשרד הפרסום יהושע TBWA, עמית סטולר זומן לשפוט ב פסטיבל ניו יורק לפרסום שייערך בחודש מאי.
סטולר שמונה לתפקיד הסמנכ\"ל לפני כחודשיים, עם פרישת טל רביב, ישפוט בקטגוריית הסרטים. אחת מתוך 15 הקטגוריות הכלולות בתחרות הבינלאומית שנוסדה ב-1957. לצידו של סטולר ישפטו גם גדעון עמיחי, מבעלי שלמור אבנון עמיחי לשעבר, השוהה בשנים האחרונות בניו יורק; ארז רובינשטיין מבעלי סוכנות הפרסום טוונטי-טרי שישפוט בקטגוריית הדיגיטל, כמו גם דן אבלגון, מנהל הדיגיטל באדלר חומסקי; ינון לנדנברג בקטגוריית האינטגרייטד ומנכ\"ל מקאן דיגיטל, אלדד וינברגר שישפוט בקטגוריית החדשנות.
יוזכר כי בשנת 2012 זכה משרד הפרסום באומן בר ריבנאי במדליית הזהב המוענקת על ידי האו\"ם עבור מהלך \'קשרי דם\'. פרס האו\"ם לעבודות פרסום למען האנושות (undpi) נוסד בשנת 1990 על ידי האו\"ם ופסטיבל ניו יורק במטרה לציין לשבח עבודות פרסום למען המין האנושי. בנוסף זכה משרד הפרסום גיתם BBDO במדליית ארד עבור מודעת \'הובה-בובה\' בקטגוריית הפרינט. מקאן דיגיטל עם מהלך הטיימליין, שלמור אבנון עמיחי Y&R ישראל עם חמודעת קלירקס ובאומן בר ריבנאי עם מהלך קשרי הדם הוכתרו כפיינליסטים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


