שיווק ופרסום
מתוק לו מתוק לו: תקציב הפרסום של 'סוגת' חוזר ליהושע TBWA - לאחר עשור
ב-2003 הועבר התקציב ל'מגזרים' ולאחר מכן ל'פוגל'. בשנים האחרונות פעלה סוגת באופן עצמאי. "בחרנו לחזור ליהושע לאחר שבחנו מספר אופציות"
רמי יהושע ממשיך להשיב לחיקו את \'המותגים האובדים\'. לאחר חידוש הפעילות של משרד הפרסום יהושע TBWA עם קבוצת \'ריטייל ישראל\' של אבי מלכה, סוגר המשרד מעגל עם תקציב נוסף - הפעם של חברת \'סוגת\' בה טיפל לפני כעשור.
כאמור בשנת 2003 העבירה \'סוגת\' את תקציב הפרסום שלה מיהושע TBWA למשרד הפרסום המגזרי \'מגזרים\'. שנתיים לאחר מכן הועבר התקציב לידי פוגל אוגילבי. בשנים האחרונות התמקדה החברה בפרסום דיגטלי באופן עצמאי.
יעל פודולסקי, מנהלת השיווק בסוגת: \"בחרנו לחזור ליהושע TBWA, לאחר שבחנו מספר אופציות שעמדו לפנינו. אני בטוחה כי שיתוף הפעולה יניב ויוליד אתגרים ושיאים חדשים למותגי החברה וימשיך את קו החדשנות בו דוגלת סוגת. אנו בטוחים כי מצאנו שותף אמיתי בצוות המקצועי של יהושע TBWA, ויחד נמשיך למתג את סוגת כמוביל בתחומו בארץ.\"
רמי יהושע, יו\"ר ומנהל עסקים ראשי במשרד הפרסום: \"שמחים שסוגת בחרו \"לחזור הביתה\", עבורנו הטיפול בתקציב הפרסום הינו סגירת מעגל. ההיכרות והמחויבות שלנו למותג, כמו גם החדשנות הקריאטיבית שאפיינה את קמפיין סוגת המיתולוגי, תמשיך גם בעת הזו ובטוחני שתסייע בידינו לכבוש שיאים חדשים\".
סוגת הוקמה בראשית שנות ה-50 והפכה לשחקן מרכזי ומוביל בתחום הסוכר. מפעל החברה נמצא על שטח של כ-100 דונם באזור התעשייה של קריית גת ותחומי הייצור העיקריים שלה הם סוכר, קטניות ואורז.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(16):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.קצת נוסטלגיהעובד לשעבר 04/2013/09הגב לתגובה זו0 0עבדתי כמעט שנתיים ביהושע וממש אחלה שם עושים עבודה טובה ובכיף בלי הלחץ המגעיל בשאר המשרדים שהייתי בהםסגור
-
6.יאללה כל הפרשנים פהעמית 04/2013/08הגב לתגובה זו0 0אם הם חזרו לרמי אחרי שהסתובבו קצת בכל מיני מקומות הם כנראה יודעים מה טוב להם,סגור
-
5.אל תלכלכו על ברכץ!מכיר אותו 04/2013/04הגב לתגובה זו0 0הוא לא אשםסגור
-
4.עוד ועוד ועודפירגון 04/2013/03הגב לתגובה זו0 0יהושע מתקדם כל יום עוד קצת לעבר המטרה הגדולה. בזמן שבכל המשרדים מתעסקים בתחרויות הזויות המשרד הזה עושה עבודה מעולה ללקוחותיו. נותן שירות של אלופים ומקצוענות שקשה למצוא במקומות אחרים. יש שם קבוצה נפלאה של מנהלים שעובדים יחד ונותנים עוצמה למערכת.סגור
-
אני סקרן לדעת מהי המטרה הגדולה?שי 04/2013/03הגב לתגובה זו0 0פיצוח האטום? המשרד שעושה את הפרסום הכי טוב בישראל? או אולי פשוט המשרד הכי גדול בישראל על פי יפעת? לגבי שתי האופציות הראשונות - המשרד קרוב אליהן באותה מידה. לגבי האופציה השלישית - יש מצב שזה באמת יקרה בשנים הקרובות.סגור
- טען עוד
-
3.תתחילו להפנים ברכץ והחברה' עושים עבודה מעולה! (ל"ת)מפרגן כשמגיע 04/2013/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.מלך הפרסוםמפרגן אחד 04/2013/02הגב לתגובה זו0 0למה תמיד רק לקנא ולא לפרגן? המשרד גדל בזכות ולא בחסד. בזכות עבודה מעולה ובזכות תוצאות מדהימות ללקוחותיו. מספיק לראות את הקפיצות הדרמטיות בתוצאות של הלקוחות בכדי להבין למה עוד ועוד לקוחות מצטרפים ליהושע. קח את רשימת הלקוחות ותבדוק כמה הם מתעצמים במהלך השנים. לא הכל בזכות הפרסום אבל לפחות לא זורקים כסף על שטויות ונסיונות אלא עושים פרסום חד וממוקד ומוביל לתוצאות. לקוחות רבים עשו סיבוב הכל מיני משרדים ובוחרים לחזור ליהושע כי שם הם יודעים שהעבודה מובילה לתוצאות וזה שםפ המשחק היום. שלא לדבר על האנשים המקצוענים שמובילים את המשרד הזה קדימה יחד עם רמי. מקצוענים שקשה למצוא במקומות אחרים. יהושע עושה בי"ס לכולם. בשירות, בתוצאות, בצמיחה. כל הכבוד.סגור
-
1.מלך יחסי הציבוררמי 04/2013/02הגב לתגובה זו0 0חייבים לפרגן לרמי יהושע. קשה להבין איך משרד שעושה עבודה כל כך בינונית, מצליח לגייס עוד ועוד לקוחות. או אולי לא כל כך קשה (הסבר בהמשך). יהושע הוא כנראה המשרד המצליח בישראל היום. ב-2011 הוא דרוג שישי ביפעת. ב-2012 הוא דורג חמישי. ב-2013 הוא כנראה ידורג רביעי (לפני גיתם) ואני לא אתפלא אם ב-2014/2015 הוא יכנס לשלישיה הראשונה (על חשבון אחד הענקים - מקאן, אדלר, באומן). יהושע הוא משרד מיושן שלא יודע לעשות שום דבר פרט לסרטון הומוריסטי מידי פעם. הוא לא מציע ערך מוסף בתחום הדיגיטל או בתחום הפרפורמנס. יש לו מחלקת אסטרטגיה חלשה ומחלקות תקציבאות וקריאטיב אפורות. הוא לא מביא שום דבר מהיכולות של הרשת הבינלאומית לארץ. הוא לא זכה בשום פרס אפי השנה וכמעט לא היה נוכח בתחרות הקקטוס בשנה שעברה. אפילו בגזרת הזכורות והאהובות הוא הרחק מאחורי הגדולים. ובכל זאת המשרד גדל וגדל וגדל. איך אפשר להסביר את זה? כנראה שזה הכל אודות ליכולות של רמי יהושע לנהל עסק - להביא מחירים טובים, להביא מדיה זולה ולתת שירות טוב. בעולם שבו 99% מהלקוחות מחפשים פרסום ממוצע ובינוני, לא רוצים לקחת סיכונים ומעדיפים ללכת על בטוח ולצלוח את הקדנציה שלהם בשלום, כנראה שמשרד כמו יהושע הוא המשרד הטוב ביותר - לא דעתני מידי, לא חדשני, לא יקר. הנוסחה המנצחת!סגור
-
תודה על הפרגוןדניאל יהושע 04/2013/02הגב לתגובה זו0 0שלום לבחור האלמוני, קוראים לי דניאל יהושע ואני בנו של רמי, מאד משמח אותנו לראות שיש למשרד מעריץ שיודע את מיקומיו לאורך השנים ואת הצפי לשנים הקרובות, כדי רק שתזדהה בשמך כדי שיהיה אפשר לדאוג שיקבלו אותך כאשר תשלח קורות חיים . בנוגע לפרסים שדברת עליהם , אולי עדיף להשקיע את האנרגיה בקידום מטרותיו של הלקוח ולא בקידום מטרותיו של המשרד ? בעצם אולי זו הסיבה שהמשרד ממשיך לגייס לקוחות נוספים?! פחות פרסים יותר עבודה יעילה , אולי זו הסיבה שהלקוחות משלמים מחירים יותר זולים ? אנשים שעובדים בשביל הלקוח במקום אנשים שעובדים בקידום המשרד ובזכייה בפרסים...לא חשבת על זה אה ? לעניות דעתי מדיה זולה ושירות טוב זה גם חלק משמעותי ...בזה אתה צודק. דברת על ערך מוסף בתחום הדיגיטל ...אולי תוכל לפרט על איזה ערך מוסף אתה מדבר ? ערך מוסף ללקוח ? לא נראלי...אולי ערך מוסף שמצייר את המשרד כקריאטיבי מעודכן וחדשני...להגיד לך את האמת ? זה פחות מעניין, יותר מעניין לעשות עבודה דיגיטלית שנחוצה ללקוח ולא ליחסי הציבור של המשרד..דברת על מחלקת אסטרטגיה ותקציבאות חלשות...אשמח לדעת לפי איזה קריטריונים קבעת זאת ? אפי ? נראלי שעדיף לבדוק את מחזורי המכירות של הלקוח כתוצאה מהאסטרטגיה שהמשרד בונה לו, כדי לך לבדוק זאת... אז אם תגובתך הייתה כדי למשוך תשומת לב , קבלת אותה...אתה מוזמן ליצור קשר כדי לשלוח קורות חיים... אולי תתקבל לך תדע...סגור
-
מחמם את הלבדניאלה 04/2013/04הגב לתגובה זו0 0דניאל היקר, מחמם את הלב לראות איך בן מגן על אביו הנרדף... אני מבין שאתה עובד במשרד של אבא? באיזה תפקיד אם אפשר לשאול?סגור
-
לא עובד במשרד (ל"ת)דניאל יהושע 04/2013/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
תגובה לדניאל 04/2013/03הגב לתגובה זו0 0נניח ואני מסכים איתך על כמה שאמרת. אז אייך אתה מסביר את השעות הלא סבירות והשכר הזעום לו זוכים מרבית עובדי יהושע? | לתגובה עניינית אודה.סגור
-
ככ 04/2013/04הגב לתגובה זו0 0מדוע תגובתי צונזרה?סגור
-
גם עליך הוא הצליח לעבוד אה? (ל"ת)מסכן קטן שלי 04/2013/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
מדוייק להפליאעבד 04/2013/02הגב לתגובה זו0 0ניתוח מדוייק להפליא, רק חבל שבדרך זכויות העובדים במשרד הזה נרמסות ברגל גסה. אין יום, אין לילה ובשכר שגם בסין לא חוקי.סגור
-
לא חוקי אבל מאוד מאוד שווהמאו צה טונג 04/2013/02הגב לתגובה זו0 0זה נכון, חלקית, אבל בכל זאת שווה את המחיר! איפה עוד יתאפשר לך לעבוד עם אנשים כל כך מקצועיים כמו ארז ברכץ וכמובן דני יהושוע ? בבאומן? לא. במקאן? לא ולא. וגם לא באדלר בגליקמן ובענבר מרחב ניסן לא. אלה אנשים אחד אחד שנבחרו בקפידה, כל משרד היה שמח לגייס אנשים כאלו לשורותיו כי הם כשרונות חד פעמיים בסיפוק צרכי הלקוח, אנשים שכל משרד בארץ ובעולם ובוודאי בסין צריך לשים כנגד עיניו ואתה שזכית בהזדמנות העצומה וכבר נמצא במחיצתם ולו רק לשעות ספורות, כל שנותר הוא לחכות לשעה שבע וחצי בערב כשתגיע הפיצה וליהנות מערב חביב במשרד כשהם מנהלים אותך בטלפון מהבית, אז בהצלחה!סגור


