שיווק ופרסום

'הבצפר' מרים לחיים: תערוכת הסיום של קורס הקופי עבור 'מועצת הגפן והיין'

ביום חמישי האחרון הציגו הסטודנטים, בוגרי מחזור הקופי ה-20 של 'הבצפר' את עבודות הגמר במסגרת שיתוף הפעולה עם 'מועצת הגפן והיין בישראל'
ביום חמישי האחרון נערכה בנמל תל אביב תערוכת הסיום של קורס הקופירייטינג ה-20 של \'הבצפר\'. פרויקט הגמר של התלמידים עסק בתרבות צריכת היין בישראל במסגרת שיתוף פעולה עם \'מועצת הגפן והיין בישראל\'.
הסטודנטים התבקשו להציג כרזות שיעודדו הנגשת צריכת היין להמונים תוך דגש על שתיית אלכוהול אחראית. על פי \'המועצה לגפן ויין בישראל\', הישראלי שותה בממוצע כ-15% מכמות היין ששותה האירופאי, נתון אותו ניתן ליחס לחוויה התרבותית הנלווית אשר מייחסים האירופאים לשתיית היין.
בין הנתונים שהוצגו לסטודנטים עולה כי היין נתפס כמרתיע ואליטיסטי. הסטודנטים נתבקשו לשבור את הסטיגמות הללו בצורה קריאייטיבית, תוך ניצול העובדה כי חלה עלייה בתודעת היין במסעדות, ירידה במחירי היינות האיכותיים וביקוש גובר ליינות תוצרת היקבים הישראליים בעולם.
במקום הראשון מבין הסטודנטים זכה קובי לביא, במקום השני זכה יריב מוסקוביץ\' ובמקום השלישי זכה יוסי סבג.
הכרזות הזוכות במקום ה-1: קובי לביא
במקום הראשון - קובי לביא
במקום הראשון - קובי לביא
במקום הראשון - קובי לביא
במקום הראשון - קובי לביא
הכרזות הזוכות במקום ה-2: יריב מוסקוביץ\'
במקום השני - יריב מוסקוביץ'
במקום השני - יריב מוסקוביץ'
במקום השני - יריב מוסקוביץ'
במקום השני - יריב מוסקוביץ'
הכרזות הזוכות במקום ה-3: יוסי סבג
במקום השלישי - יוסי סבג
במקום השלישי - יוסי סבג
במקום השלישי - יוסי סבג
במקום השלישי - יוסי סבג
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    מסר לכל התגובות השליליות
    שרון - למדה בבצ'פר 04/2013/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני באמת לא יודעת כמה מהתגובות שתולות או אמיתיות .זה נשמע כמו גוף פמיניסטי קיצוני שהגיב.דעתי שהעבודות שנונות ,קלילות ומתוחכמות.ומה שמזעזע זה שאנשים שקשורים לעולם הפרסום מגיבים כך!!!!!זאת לא פרסומת שאמורה לעלות לשידור ולעבור צנזורה.זאת עבודת גמר ויש לה מטרה אחת להעביר את המסר מילולית וויזואלית מבלי לחשוב על תגובת הדתיים,הפמיניסטים והחברים הפאנאטים שלהם.אז לכל אלו שהיין לא החליק להם בגרון...תכנסו לפרופורציות ומאחלת לחיים!!!
    סגור
  • 13.
    פרסומת מצחיקה שמעבירה מסר כמתבקש
    שי 04/2013/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל המתחסדים! מדובר בפרסומת בסה"כ. הפרסומת מצחיקה ומעבירה מסר לקהל הצרכנים בצורה נצחיקה וטו לא... האם הפרסומת לתפוזינה יותר טובה?
    סגור
  • 12.
    אוי יריב מוסקוביץ'
    אסתי 04/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי יריב מוסקוביץ'. איזו פרסומת נוראה אבוי למורים של יריב מוסקוביץ' - שהעניקו לו פרס על הפרסומת הזו.
    סגור
  • 11.
    ומה הלאה?
    ייצרן יין 04/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם זה מה שמועצת הגפן והיין מאמצת, אני מתבייש בזה, ואני מתבייש בה. היא לא מדברת בשמי אינני חושב להתייחס אליה כלל בעתיד!
    סגור
  • 10.
    בושה לביצפר ולתלמידיו... מחפיר!!! (ל"ת)
    אנונימי 04/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    מסר מיני
    archer 04/2013/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסומות כאלו לא יגיעו רחוק מסר מיני מובהקת,רואים שמי שביצע את העבודה הם גברים!!!חבל ביזבוז זמן !!!יש רעיונות קריאטיבים אחרים
    סגור
  • 8.
    לא פלא שאתם מובטלים
    אברום 04/2013/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמה נמוכה של חשיבה הולך להכי נמוך. מתאים לעבודת גמר של חרמנים זבי חוטם.
    סגור
  • 7.
    שתי הראשונות נוראיות
    יעל 04/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרסומת הראשונה נותנת הבנה שצריך לשתות הרבה יין כדי לשכוח - כלומר, להשתכר. הפרסומת השני בעלת קונוטציה מינית ופוגענית. גורמת לגברים לפעול כנגד הנשים. זה מה שנער מתבגר יגיד לאישה... ממש זלזול בנשים. הפרסומת השלישית מצוינת.
    סגור
  • גורמת לפגוע בנשים? כבר נבדק?
    י 04/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חכי למוצאי יומעצמות נראה כמה בחורות נאנסו. במיוחד עם בקבוקי יין
    סגור
  • 6.
    חבל חבל הבאאז בפייס התחיל כדאי שתתנצלו (ל"ת)
    אר 04/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    שובניסטים
    ישראל 04/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי צריך לדחוף לכל אחת מהנשים שותפות לפרסומת איזה בקבוק יין שעומד הרבה זמן. אבל עד לקצה. שיקרע להן את הצורה
    סגור
  • 4.
    מה זה הגועל נפש הזה??
    רונה 04/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזעזע! דוחה! מעורר גועל ושאט נפש! להוריד את זה מייד!!
    סגור
  • 3.
    מתחסדים - זאת פרסומת מעולה!!! פרובוקטיבית
    מנסה שלא 04/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסומת מצחיקה, חדה, חושנית.... היין פה לא מן משהוא אליטיסטי, הוא משקה אלכוהולי והוא ממכר ומשכר. יש פה התחסדות של פרסומאים ותיקים שמקנאים בצעיר פעור שחשב על זה לפנהם. אני מאמינה שהפרסומת עשתה את שלה ברגע שמדברים עליה כל כך ובמיוחד לסטודנט המבריק שעשה אותה.... וכן אני אישה! פמניסטית מן השורה!
    סגור
  • הפרסומת גורמת לרצות להתנזר מהמוצר
    רונית 04/2013/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדברים על הפרסומת ומזיקים למוצר !!!פרסום זה לא רק תרגילים ומשחקים של פרסומאים מנותקים מהצרכן! ההשפעה פה היא הרתעה וגועל משימוש במוצר וזה בתור אחת מעריכה יין כמוצר טעים כיפי ובריא ולא מוותרת עליו בשום ארוחה משפחתית. הפרסומאים פה רצו שידברו על הפרסומת שלהם אפילו אם זה מזיק למוצר!!!!!!!
    סגור
  • מתחסדים? ואתה בטח עם קטן נורא קטן
    ישראלי 04/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או אולי בחורה מורעבת.
    סגור
  • 2.
    עבודות מטרידות בשנאה והחפצת נשים וגברים
    שושי שמיר 04/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם בכתבה וגם בעבודות אחרות שראיתי - מטריד מאוד שבית ספר לפרסום מעביר עבודות פוגעניות כלפי נשים וגברים כאחד! פשוט מבחיל!
    סגור
  • 1.
    טל 04/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזעזע. מביך. סקסיסטי. לא מכבד
    סגור