שיווק ופרסום

ליאו ברנט מחכה לכם ברשת: משיק עמוד פייסבוק ואינסטגרם ופינת "מה לעזאזל"

המשרד בראשותו של גיא קלנר מחפש נקודות השקה עם הקהל וישתף תכנים מחיי היום יום בנוסף לפינת 'מה לעזאזל' בה הגולשים מציעים רעיונות פרסום
משרד הפרסום ליאו ברנט ישראל, בראשותו של גיא קלנר וחלק מקבוצת פובליסיס ישראל, מחפש נקודות השקה עם הקהל הרחב ועושה את הדבר המתבקש - מחכה לו בפייסבוק ובאינסטגרם.
המשרד שבעבר ייצג אותו בישראל גלר נסיס וכיום פועל כמותג עצמאי השיק לאחרונה עמוד פייסבוק וחשבון אינסטגרם, אותם מנהלים עובדי המשרד. ב-2 הפלטפורמות האלו יועלו תכנים מחיי היום יום במשרד ופרוייקטים מעניינים ממשרדי החברה הפרוסים ברחבי העולם, כמו למשל הקמפיין האחרון של קוקה קולה , שזכה השבוע באריה הזהב בקאן.
בנוסף תיחנך בעמוד הפייסבוק פינה חדשה בשם פינת ה\'מה לעזאזל?! השבועית\", בו הם מבקשים מהגולשים למצוא שימושים פרסומיים לתמונות הזויות במיוחד שמסתובבות במאגרי התמונות השונים.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    תפרגנו קצת, בתולים! (ל"ת)
    איילת 06/2013/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    ליאו 06/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דווקא נראה שרצים לאחרונה. אולי קשור לדף..
    סגור
  • 5.
    תגידו
    גיל ססוברקוביץ' 06/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגידו מה שתגידו על הקריאטיב, אבל יצאו משם חבר'ה טובים וגם לתת שירות זה יכולת חשובה כשעובדים מול לקוחות בינלאומיים. שיהיה בהצלחה.
    סגור
  • 4.
    רעננה
    רוח 06/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם משהו מה8 אריות שליאו ברנט העולמית הביאו מקאן יחלחל לארץ, דיינו.
    סגור
  • 3.
    עצוב
    עדי 06/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שנכון נכון, מנסים להיות משרד ברמה עולמית אבל בפועל הדבר היחיד מליאו ברנט הוא השם. מבחינת גישה לפרסום החשיבה היא ישראלית קלאסית – לעשות כמויות, לא חשוב איכות התובנה והקריאייטיב העיקר לקנות מדיה, פחות חשוב מה יהיה במודעה. המקום הוא חברת הפקה עבור הלקוחות, הלקוח אמר, הביצועיסט עיצב, איזה קופי שרוף כתב איזה שורה גנרית, תקציבאי הוריד לדפוס. מקום שמצפים מהעובדים לתפוקה עם חיוך מבלי לתת סיבה אחת לחייך, שעות ארוכות, אפס מקום למימוש עצמי (כי אם הלקוח אמר אז לא מתווכחים גם אם הוא טועה), ומכונת קפה שבאופן הפגנתי עומדת בכניסה ומיועדת רק ללקוחות, לעובדים לא מגיע הפוך, או מטבח שמכיל יותר מ-8 אנשים, אני לא מדבר אפילו על איזה פינה בה העובדים היו יכולים לדבר אחד עם השני, להכיר, לחלוק. רפת והעובדים הם הפרות ואוי ולמי שמפסיק לתת חלב.
    סגור
  • 2.
    תגידו לי שזה לא אמיתי
    שי 06/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבקשה תגידו לי שלא קראתי עכשיו כתבה על משרד פרסום שפותח דף פייסבוק
    סגור
  • 1.
    ליאו ברנט מתהפך בקיברו
    קופיארטר 06/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרד עם 0 קריאייטיב..עצוב
    סגור