שיווק ופרסום
LEAD ו-JDate ישראל בקמפיין בינלאומי לאתר ההיכרויות: יעלה בפריז ולונדון
המשרד והנציגות הישראלית של האתר עומדים מאחורי קמפיין חוצות שעלה בסוף השבוע האחרון. רמי יהודיחה: "הקמפיין מדבר לדור ההורים וגם לצעירים"
למרות שמדובר בקמפיין חוצות בסיסי ולא במהלך פורץ דרך כלשהו, עדיין, משרד הפרסום LEAD בבעלותו וניהולו של רמי יהודיחה ו-JDate ישראל, הנציגות המקומית של אתר ההיכרויות לציבור היהודי בעולם, יכולים להרגיש גאים לאחר שנבחרו להוביל קמפיין חוצות בינלאומי שעלה בסוף השבוע האחרון בפריז ולונדון.
שילוט החוצות יוצב ברחובות לונדון ופריס וכן בתחנות underground, ברחבי הערים. בנוסף, יוצב שלט קבוע למשך כחצי שנה מחוץ לתחנת West Hampstead, תחנה מרכזית שבה פועלת הרכבת התחתית וכן הרכבת הארצית וממוקמת בצפון לונדון - האזור בו מתגוררת רוב האוכלוסיה היהודית בלונדון. את הקריאייטיב כולו יצרו ביחד JDate ישראל עם משרד הפרסום Lead.
בקמפיין החוצות מוצגת משוואה של אייקונים בינלאומיים, סמל המגן דוד פלוס צורת לב = JDate. על שלטי החוצות מוצג QR CODE דרכו ניתן להירשם לאתר בחינם.

לדברי דניאלה פרלשטיין, מנכ\"ל אתר JDate ישראל ואירופה: \"הקמפיין הנוכחי הינו קמפיין תדמיתי, לחיזוק מיצוב JDate כאתר הבית של האהבה למיליוני יהודים בארץ וגם בעולם. מניסיון שצברנו בעבודה בתחום הדיגיטל והתנהגות בעולם הדייטינג און ליין ברמה הבינ\"ל, ראינו לנכון להציג בקמפיין אייקונים בינלאומיים המעבירים מסר חד וברור: אהבה + יהדות = JDate ומייצגים את הפלטפורמה הבינ\"ל הפונה ליהודים בכל העולם והיא אתר JDate. הבחירה ביציאה מרשת האינטרנט לרחובות, ועוד בחו\"ל, נועדה לפגוש את הציבור שלנו בחיי היומיום שלו, במיקום בו הוא איננו מצפה לכך\".
רמי יהודיחה, מנכ\"ל ומייסד משרד הפרסום Lead \"מדובר בקמפיין שנועד לדבר גם לדור ההורים וגם לצעירים ולציין בפניהם את החיבור של שני הערכים: אהבה ויהדות, ואת המקום של JDate בחיבור זה. אנו גאים להוביל קמפיין מבית יוצר ישראלי שיופיע בחוצות לונדון ופריז\".
אתר JDate נוסד בשנת 1997, באתר מעל 750,000 חברים פעילים ברחבי העולם והוא נמצא בבעלותה של חברת Spark Networks Limited האמריקאית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
8.ייצג תדמית ישראל יהודי בחו"למשרד פרסום! צבא לפני 11/2013/07הגב לתגובה זו0 0את יצור הנעלים של צה"ל גם מוצאים מישראל לחברה בחו"ל האם משרדים המתעסקים בחומר תדמיתי ישראלי צריכים קודם לעשות צבא לפני שמחברים לבבות של יהודים? תבדקו למי מוסרים פעילות הסברתית ותדמית של ישראל!!!סגור
-
7.איזה כועראנא פרנק 11/2013/04הגב לתגובה זו0 0מי עבד על הארט? תקציבאית?סגור
-
6.גזענים (ל"ת)Jew Boy 11/2013/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.לא חבל על הכסף, ממש מיותר (ל"ת)דן 11/2013/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.איזה מרגש לראות קמפיין ישראלי ברחובות לונדון (ל"ת)מיכל 11/2013/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.תותחית דניאלה! (ל"ת)אנה 11/2013/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.כל הכבוד דניאלה! (ל"ת)רונן 11/2013/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.איזה כיף - קירוב לבבות! (ל"ת)מילוש 11/2013/03הגב לתגובה זו0 0סגור


