שיווק ופרסום
הונדה קוראת לצעירים לא לנהוג ולסמס: יצאה בסרטון שמדבר בשפה שהם מבינים
יצרנית הרכב תרמה את חלקה לחודש הגברת המודעות לנהיגה זהירה המצוין באפריל. סרטון הפרסומת שהעלתה מצליח לדייק בפנייה לקהל היעד הצעיר
חודש אפריל מצוין בעולם כחודש הגברת המודעות לנהיגה זהירה וחברות רבות תרמו את חלקן בנושא, מיצרניות רכב ועד לגופים ממשלתיים.
הסרטון של יצרנית הרכב \'הונדה\' פונה לקהל היעד של נהגים ונהגות צעירות ומדבר אליהם בשפה שהם מבינים: סמסמים ואמוטיקונים - אותם סמלי פרצופונים המשמשים להבעת רגשות כחלק מהודעות טקסט.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.ראשוני ברמות (ל"ת)כל כך בנאלי שזה מביך 04/2014/17הגב לתגובה זו0 0סגור


