שיווק ופרסום
קבוצת פובליסיס ישראל נכנסת לתחום המוצרים הדיגיטליים: השיקה את Mint
החברה תתמחה במוצרים טכנולוגיים שיווקים. את Mint תוביל הדס גרוסמן, ששימשה עד לאחרונה כסמנכ״לית הפיתוח והמחקר של בית התוכנה YKM
קבוצת פובליסיס ישראל עושה צעד משמעותי לתוך תחום המוצרים הדיגיטליים ומשיקה את חברת Mint - חברה חדשה המתמחה במוצרים טכנולוגיים שיווקיים, בראשה תעמוד הדס גרוסמן.
גרוסמן, ששימשה עד לאחרונה כסמנכ״לית הפיתוח והמחקר של בית התוכנה YKM, הובילה פרויקטים טכנולוגיים רבים ללקוחות מובילים במשק הישראלי ביניהם: ישראכרט, עדן טבע מרקט, MSD ובנק הפועלים. בין המוצרים שפיתחה גרוסמן, היא האפליקציה של ישראכרט שעלתה לגמר בתחרות פרסי המובייל העולמי בברצלונה ב-2012.
יוסי לובטון מנכ״ל \'באומן בר ריבנאי\' ושותף בקבוצת פובליסיס בישראל, מסר: \"בעולם הפרסום והשיווק של ימינו, הטכנולוגיה הופכת להיות חלק הכרחי בארגז הכלים של משרד הפרסום. הטכנולוגיה מאפשרת למותגים ולמשרדי פרסום לנהל את מערכות היחסים שלהם עם צרכנים, ליצור עבורם ערך ולהשתמש בדאטה על מנת להשיג את מטרותיהם. אנו מאמינים כי השינויים המהירים בסביבה בה אנו חיים, הנגזרים מההתפתחויות הטכנולוגיות, מחייבת אותנו לשלב יכולות טכנולוגיות בפתרונות המוצעים ללקוחותינו. השילוב של הבנת הצרכן, יכולות הקריאטיב של משרד הפרסום ויכולות טכנולוגיות גבוהות, הן הדרך הנכונה להתנהל בעולם הפרסום והשיווק של ימינו\".
Mint תשולב באופן אינטגרטיבי בפעילות הקבוצה ותהיה חשופה לאסטרטגיות של החברות והמותגים הנמנים על לקוחות החברות בקבוצה. היחידה עצמה תמוקם במשרדי \'באומן בר ריבנאי\'.
מהלך מתבקש, כבר לפני כמה שנים
המהלך של פובליסיס הוא ללא ספק צעד מתבקש. תחום המוצרים הדיגיטליים הוא העתיד של עולם הפרסום כבר יותר משנתיים, ובעולם שבו הבידול בין משרדי פרסום, עם דגש על התעשייה המקומית, קיים בקושי, מי שיוכל לייצר לעצמו מובילות בנישה הזו עשוי למצוא את היתרון היחסי, לקחת את הקופה ולגרוף את הדיבידנד.
החיצים שיורה פובליסיס ישראל למטרה הדיגיטלית, עומדים בקנה אחד עם התפיסה הדיגיטלית של פובליסיס העולמית. ההשקעה בתחום המוצרים הטכנולוגיים-שיווקיים אינה דבר של מה בכך. הגב הבינלאומי שיש למותגי פובליסיס המקומיים, בנוסף לידע הרב והגישה למתודות המקצועיות שכבר הוכיחו את עצמן, אמורים לעזור לה \"להחליק\" לתוך העולם הזה בדרך נוחה יותר.
אחד המותגים שהיה הראשון לסמן את המגמה העולמית היה נייקי, לפני כ-7 שנים עם הצגת נייקי+. בשנת 2012 הציגה החברה את ה-Fuelband, הצמיד הדיגיטלי החכם שמחבר את כל הפיצ\'רים של נייקי+.
מעבר לאימוץ הפיתוח על ידי הקהל הרחב, הוא זכה גם להכרה מצד תעשיית הפרסום הבינלאומית כשגרף בפסטיבל קאן את פרס הגראנד פרי בקטגוריית הסייבר, וכן זהב וגראנד פרי בטיטאניום ואינטגרייטד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(15):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
14.הדס גרוסמןלימור מחנאי 05/2014/12הגב לתגובה זו1 0הדס בהצלחה אין ספק שגם כאן תצליחי להפתיע בכשרון בקסם וביכולות הבלתי נגמרות שלך!סגור
-
13.עתיד של עולם הפרסום כבר יותר משנתיים:) 05/2014/12הגב לתגובה זו0 0תחום המוצרים הדיגיטליים!!!סגור
-
12.הדבר הכי טוב שקרה להםפאבו 05/2014/11הגב לתגובה זו0 0אני עבדתי עם הדס בעברי ואני יכול להעיד ממקור ראשון שמדובר באישה מדהימה בצורה שמילים לא יכולות לתאר. שיהיה בהתצלחה!סגור
-
11.הדס מוכשרת אבל...stam1 05/2014/11הגב לתגובה זו0 0אם מישהו לא בא לה טוב, חבל לו על הזמן... יכולה להיות ביצ׳ית אמיתית. (סתם אחד שיודע)סגור
-
10.מ.ב 05/2014/11הגב לתגובה זו0 0הדס גרוסמן האישה והאגדה!רווח לעולם הפרסום בכלל ולפובליסיס בפרט!סגור
- טען עוד
-
9.הדס בהצלחהאסף 05/2014/11הגב לתגובה זו0 0בחירה מוצלחת.סגור
-
8.התגובות אמינות :) (ל"ת)רועי 05/2014/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.אמר יוסיבבר 05/2014/11הגב לתגובה זו0 0ורייר.סגור
-
אולי די להתעסק עם הרוק שלו?! (ל"ת)ד 05/2014/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.כישרון ענק!!!! (ל"ת)עידית זומר 05/2014/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.מדהימה - קבוצת פובליסיס זכו במפעל הפיסדרור 05/2014/11הגב לתגובה זו0 0בהצלחה!סגור
-
4.תותחית על!שמוליק 05/2014/11הגב לתגובה זו0 0ובן אדם מקסים! חסרים אנשים כאלו בתעשייהסגור
-
3.בחורה מדהימה, מאחלת לה רק בהצלחה! (ל"ת)אוהדת 05/2014/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.הדס גרוסמן-סיפור הצלחה!מיטל 05/2014/11הגב לתגובה זו0 0בהצלחה יקרה, תתחילי להפעיל את הקסם שלך הגבול מבחינתך הוא השמיים.... מלכה!סגור
-
1.גיוס מושלםדותן 05/2014/11הגב לתגובה זו0 0המון בהצלחה!סגור


