שיווק ופרסום
צפו: חברת הביטוח שגורמת לכל העולם לבכות בפרסומות - חוזרת בסרטון חדש
חברת הביטוח Thai Life Insurance חוזרת עם פרסומת חדשה ומרגשת שמבוססת על סיפור אמיתי, וכמו תמיד המטרה היא כמה שיותר דמעות
לחברת הביטוח התאילנדית Thai Life Insurance יש אסטרטגיית פרסום ברורה מאוד שרצה כך כבר שנים: הקהל צופה - בוכה - מתרגש - משתף - הסרטון הופך לוויראלי ברשת - ואז משלים סיבוב של 360 מעלות ובא לידי ביטוי בגידול במספר הלקוחות.
הפרסומות הקודמות של החברה עסקו בגבר צעיר כ\"גיבור אלמנוני\" שתרם מכספו וזמנו לסובבים אותו וראה ברכה בעמלו, ופרסומת שתיארה תא משפחתי טעון ונוגע ללב של אב חרש ובתו הכועסת על כך שאביה אינו כשאר האבות. אלמנט הרגשנות נטוע עמוק בנרטיב הסיפורי-עלילתי של חברת הביטוח וכמו בכל טלנובלה טובה - אתה ציני עד שאתה שבוי בקוריה ואז זה כבר לא בשליטתך.
בסיפור הנוכחי - המוסיקה מקבלת את הבמה המרכזית בעלילה שסובבת סביב נערי תיכון המנגנים על כלים שונים. אחד מהם הופך למטרה ללעג על ידי שאר הנערים שמציקים לו, מצלמים אותו ללא ידיעתו כשהוא מנגן על גיטרה לא מכוונת ועוד. ברקע נשאלת השאלה \"מה ניתן להגשים בעזרת כוחה של המוסיקה\" ולאורך הסרטון הנער הבודד מוצג בסיטואציות שמנוגדות ל\"תשובות\" שמוצגות לאותה שאלה, עד לרגע שבו יחסם של הנערים משתנה בעקבות אירוע אליו הם עדים.
הפרסומות הקודמות של חברת הביטוח התאילנדית
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


