שיווק ופרסום
תכנית הבוקר של רדיו ת"א: המצעד השבועי של אייס – וגם הפרסומת של וואווי
כתב הפרסום משה בנימין, משוחח עם אסי עזר ודפנה לוסטיג על מצעד הפרסומות השבועי של אייס, ויש לו גם מה לומר על הפרסומת של מותג הסלולר החדש. האזינו
סוף השבוע הסתיים, והפינה של אייס חזרה היום (יום א') לתכנית הבוקר של אסי עזר ודפנה לוסטיג ברדיו תל אביב. כתב הפרסום משה בנימין שוחח עם אסי ודפנה על מצעד הפרסומות של אייס, וגם על הפרסומות המאד מושקעת של מותג הסלולאר החדש וואווי בכיכובם של מוקי וגל גדות. לא בטוח שבמשרד הפרסום לעומק התודעה מאד יאהבו לשמוע מה דעתו של משה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.איזה יופי פופלובסקי ומרעיו עונים יפה בתגובותחן 07/2015/20הגב לתגובה זו0 4תכלס מביך מה שהם עשו לוואווי . מעניין מי היבואן שתקעו לו פה את ההפקה של הלייףסגור
-
6.הפקה ברמה ולוק מדהים. מה אתה רוצה? (ל"ת)אחלה פרסומת 07/2015/19הגב לתגובה זו2 0סגור
-
5.משה אתה טועה ביגטייםניר 07/2015/19הגב לתגובה זו2 0הקמפיין החדש של וואווי הוא לא פחות ממעולה. יש בו אמירה מותגית חזקה של מותג בטוח בעצמו, פרזנטורים חזקים עם נוכחות - בעיקר מוקי לדעתי וביצוע מצוין. אם תשווה את וואווי לכל מה שקורה בלולר - האדפטציות הלא רלבנטיות של סמסונג או הקמפיינים של LG תבין לבד שיש כאן שחקן חדש ואמיץ.סגור
-
4.משה בנימין. תבדוק את העובדות אם אתה עיתונאי רציניפח מיחזור 07/2015/19הגב לתגובה זו2 0לא נעים לשמוע מישהו מדבר בלי לבדוק נתונים. לפי הפרסומים, המדיה, לא ההפקה, המדיה עלתה 7 מיליון שקלים. אתה עיתונאי מר בנימין, תבדוק. זה לא נתון חסוי, זה בכל מקום.סגור
-
3.קמפיין מושקע לאללה כיף לצפות!שרית 07/2015/19הגב לתגובה זו1 0לעומק התודעה משרד שיוצאים ממנו רק דברים טובים ככל שעובר הזמן. כיף לראות פרסומת אלגנטית ויפה בין כל ההארד סייל שרץ בפריים טיים... שאפו על העבודה!סגור
-
2.כשמקשיבים לדפנה לוסטיגניר 07/2015/19הגב לתגובה זו2 0מבינים שנשים יותר חכמות מגברים.סגור
-
1.אחלה פרסומת, אחלה קמפייןסמדר 07/2015/19הגב לתגובה זו1 0אני אהבתי!!!סגור


