שיווק ופרסום

מוצר השנה// CC CREAM של רבלון: "משווקים באמצעות רשתות חברתיות ויועצות היופי"

CC CREAM זכה בקטגוריית קרמים של "מוצר השנה". איציק לוי, מנכ"ל חטיבת קוסמטיקה בשסטוביץ, על קהל היעד, החדשנות של הקטגוריה, דרכי השיווק של המוצר
כתבי אייס | 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה