שיווק ופרסום

מוצר השנה// על מותג מכונות הכביסה של קונסטרוקטה - בשוק רוויי ועם אחוז של 98%

Vario Perfect של קונסטרוקטה זכתה בקטגוריית מכונות הכביסה של "מוצר השנה". יפית פסקל, מנהלת השיווק של BSH, על דרכי השיווק למותג, פעילות הדיגיטל והתחרות בשוק

כתבי אייס | 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה