שיווק ופרסום
משרד הפרסום teenk זכה בתקציב הפרסום של חטיף השוקולד JAXX
המשרד יפיק 4 סרטונים הומוריסטיים בדיבובו של עפר שכטר. הקמפיין מיועד לגילאים של 18-25, כולל בני נוער בוגרים, חיילים וסטודנטים
משרד הפרסום לצעירים ונוער teenk קיבל את תקציב הפרסום של חטיפי השוקולד JAXX, וינהל את הזירות הדיגיטליות של המותג, בנוסף לפרסום בטלוויזיה.
המשרד יפיק 4 סרטונים הומוריסטיים בדיבובו של עפר שכטר שבהן יוצגו סיטואציות שונות, כשהשחקנים נאלצים להגיד דברים שהם לא מתכוונים אליהם, אך כשהם אוכלים מהחטיף הם אומרים את מה שהם רוצים להגיד - תחת הסלוגן "ג'קסס לא תאכלו לסתום את הפה". הקמפיין מיועד לגילאים של 18-25, כולל בני נוער בוגרים, חיילים וסטודנטים.
יהודי ליפמן, הבעלים של המותג JAXX: "חטיפי השוקולד המתחרים בנו בישראל פונים בעיקר לילדים ומזניחים את הנישה של המבוגרים הצעירים - YOUNG ADULTS. בחרנו במשרד הפרסום teenk שמתמחה בפניה לקהלי יעד של צעירים, חיילים וסטודנטים שאלו הקהלים אליהם המותג ממקד את הפניה השיווקית. אנו שמחים על הבחירה במשרד ומאמינים שהקמפיין החדש יעלה את המודעות למותג".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מביךמיכאל 02/2016/10הגב לתגובה זו4 1הפעילויות והקמפיינים של טינק מבזים את הנוער ומזלזלים במותגים.סגור


