שיווק ופרסום

על כוכבת הילדים ים לי שחר שמעתם? הקמפיין של בזק ממשיך ברשת עם הקומיקאית תום יער

יער מגלמת כוכבת ילדים פיקטיבית בשם ים לי שחר ומקצינה בדמותה את הטייפקאסט של כוכבות הילדים המצודדות, משוכפלות וריקניות, המודעות באופן קיצוני לעצמן ומנסות ככל האפשר להסתיר זאת. הכל כמובן מתקשר לכפכף ה-WiFi המהפכני
משה בנימין | 
תום יער (צילום יח"צ/ צילום מסך)
תום יער, הקומיקאית הכי לוהטת ועסוקה בחודשים האחרונים ואחת הדמויות המצחיקות על המסך (גורי אלפי) ועל הבמות (סטנדאפ) מצטרפת לקמפיין ה-WiFi של בזק בהובלת אדלר חומסקי. הקמפיין שאותו מוביל בטלוויזיה גידי גוב עם רפרנס לסטיב ג'ובס ממשיך ברשת כשיער מוסיפה עוד זוית הזויה לרעיון הכפכף אותו מציג גוב-ג'ובס.
יער מגלמת כוכבת ילדים פיקטיבית בשם ים לי שחר ומקצינה בדמותה את הטייפקאסט של כוכבות הילדים המצודדות, משוכפלות וריקניות, המודעות באופן קיצוני לעצמן ומנסות ככל האפשר להסתיר זאת. הסרטון בנוי כ"יום בחייה של ים לי שחר" בליווי מצלמות של הפקת תכניות סלבס א-לה גיא פינס. רק בדקה 1:47 של הסרט, (מתוך 2:40) נחשף למעשה המותג המסחרי שעומד מאחורי הסיפור כשיער (ים לי שחר) מדברת על הפרסומת של גידי גוב שבה הוצג כפכף ה-WiFi המהפכני. 
 

בוקר טוב נשמות, עכשיו כבר מותר לספר אז הנה- רומן חדש מתחיל, התרגשות גדולה וכבוד עבורי לשתף רשמית צאצא ראשון וקטנטן מתוך ...

Posted by Tom Yaar on Wednesday, April 6, 2016
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה