שיווק ופרסום
השיר ששיגע אתכם הופך לקמפיין: דלתא רכשה את הזכויות של "היום יום חמישי"
משרד הפרסום אדלר חומסקי ומותג האופנה דלתא מפגינים חשיבה יצירתית, לפחות ברמת ה-PR והוויראליות
טיימינג ורלוונטיות הם שני ערכים שבשימוש נכון אפשר להוציא מהם המון. משרד הפרסום אדלר חומסקי ומותג האופנה דלתא מפגינים חשיבה יצירתית, לפחות ברמת ה-PR והוויראליות עם רכישת זכויות השיר "היום יום חמישי" שהפך לאחרונה להמנון הסוף השבוע של הפועלים המתוסכלים ברשתות החברתיות.
זכויותיו של שיר הילדים שזכה לגרסאות רבות וממים מצחיקים שייכות לקבוצת מדיה הופ המפעילה את ערוץ הופ!. השיר שמשודר בערוץ נרכש על ידי דלתא קידס לתקופה של כחצי שנה, עבור קמפיין הקיץ של המותג.
על פי הערכות בשוק הפרסום, אדלר חומסקי ודלתא שילמו לקבוצת 'מדיה הופ' כ-50 אלף שקל עבור זכויות השימוש בשיר לחצי שנה. מלחין השיר המקורי הוא אמיר לקנר ועל הרימיקס שלו אחראי תומר בירן.
השיר המקורי מערוץ הופ
והנה אחת מהגרסאות הויראליות שרצות ברשת
קרדיטים:
משרד הפרסום: אדלר חומסקי תקשורת שיווקית
במאי: שחר סגל
חברת הפקה: מיאלמה
מוסיקה: תומר בירן
קבוצת מדיה הופ
משרד הפרסום: אדלר חומסקי תקשורת שיווקית
במאי: שחר סגל
חברת הפקה: מיאלמה
מוסיקה: תומר בירן
קבוצת מדיה הופ
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.פיספוס מבעסלולב 04/2016/21הגב לתגובה זו7 0בואו נעזוב שהשיר כבר לא להיט ויראלי ( ובדברים האלה טיימינג הוא הכל )ֿ, כל המהומה הייתה לקחת שיר ילדים, ולהוציא אותו מהקשר ולייעד אותו למבוגרים בצירוף סרטונים מופרכים. רק שכאן, לקחו שיר ילדים וצילמו... ילדים. מפוספס, חלש וממש לא מהלך גאוני.סגור
-
2.איך את הפרסומת אונליין? איפה הויראליות??לא אדלר 04/2016/21הגב לתגובה זו0 1מישהו נרדםסגור
-
1.מהלך גאוני (ל"ת)*** 04/2016/20הגב לתגובה זו1 4סגור


