שיווק ופרסום

פורח אחרי רשות השידור: קמפיין שני לגרטל - יקבל 100 אלף ש' עבור פרסום לבריכות

אחרי עשרות שנים ברשות השידור, בתקופת הפנסיה שלו פורח גרטל עם השתתפות ב'בובה של לילה' וקמפיין נוסף - עליו יקבל סכום נאה. צפו בסרטון
אלכסנדר כץ |  3
משה גרטל בקמפיין של Bestway (צילום שוקה כהן)
שדרן הספורט המיתולוגי משה גרטל קוטף קמפיין נוסף. גרטל יוביל את קמפיין הקיץ של מותג הבריכות הביתיות הבינ"ל Bestway ועל פי הערכות יקבל עליו כ-100 אלף שקלים. 
גרטל בן ה-70 היה אלוף ישראל בשחייה בצעירותו, ועדיין אלוף ישראל ושיאן ישראל בשחייה בכל המשחים בסגנון חופשי, וקוטף מדליות באליפויות בינ"ל לשכבת הגיל שלו. הוא עבד עשרות שנים ברשות השידור כשדרן ספורט, עם התמחות בשחייה.
בקיץ 2013 פרש לפנסיה מרשות השידור, ומאז נראה כי הוא פורח. עם פרישתו כיכב בקמפיין ממשלתי לגיוון בתעסוקה עליו קיבל 38 אלף שקלים. הוא גם לקח חלק בשבוע שעבר בתכנית בובה של לילה של ערוץ הספורט, וכעת משתתף בקמפיין עבור הבריכות הביתיות.
הקמפיין של משרד הפרסום זרמון DDB יעלה הערב (יום א') בערוצים המסחריים, בדיגיטל וברשתות החברתיות, בעלות של כ-2 מיליון שקלים. הוא יכלול 2 סרטונים הומוריסטיים, שבאים להדגים את הקלות שבבניית הבריכות הביתיות ואת יתרונותיו של המותג Bestway שנמצא בבעלות בני הזוג שרון ויסמן וכוכי מרדכי.
הקמפיין גם מתקשר לאירוע גדול אחר - אולימפיאדת ריו דה ז'ניירו שתתקיים בחודש אוגוסט. אחד ההיילייטים במשחקים האולימפיים היא בריכת השחיה, כאמור ענף ספורט שגרטל סיקר במשך שנים. 
 
קרדיטים:
משרד פרסום: ZARMON DDB
סמנכ"ל קריאיטיב: אור לביא
קופי: אלעד גרין, עדי פרחי
ארט: פנינה קסטל
מנהלת לקוחות: מורן דרזי
סופרוויזר: אבישי תורג'מן
במאי: צחי פורטנוי
חברת הפקה: גרין פרודקשנס     
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דווקא קריאיטיב אדיר (ל"ת)
    ליאור 01/2017/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    משעמם לכם?
    חיים 05/2016/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה זה הכתבה הזאת?
    סגור
  • 1.
    קריאיטיב ירוד!
    מישהי מהתעשייה 05/2016/08
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מה זה הדבר הזה?! קריאיטיב של ילד בן 6 בלי טיפת מחשבה. משרד פרסום שאבד עליו הכלח! מעניין לעוד איזה מפרסם הוא ייקח את גרטל להיות פרזנטור- כמו אסתי גינזבורג ל- 3 מותגים שונים של המשרד. מאז שהדר גולדמן עזב הם פשוט בצניחה.
    סגור