שיווק ופרסום

בנג'י זינגר, מנכ"ל WeWork נבחר לאיש השיווק ביולי

המנכ"ל שהקים את הפעילות המקומית של מותג הנדל"ן-סטארט-אפ נבחר לאיש השיווק של חודש יולי. "זיהה את הצורך והביא בשורה של שיתופיות לעסקים רבים בישראל"
משה בנימין |  2
בנג'י זינגר (צילום שירן כרמל)
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בבנג'י זינגר, מנכ"ל WeWork ישראל, לאיש השיווק של חודש יולי 2016. כיום מונה קהילת החברים של WeWork למעלה מ-60,000 חברים הנעזרים בשירותי החברה ב-110 סניפים, במדינות שונות ברחבי העולם.
WeWork מציעה שטחי עבודה בישראל החל מחודש נובמבר 2014 לחברות וליזמים בשכירות לטווחי זמן שונים עם מעטפת ייחודית של שירותים נלווים. החברה, שהוקמה בשנת 2010 על ידי אדם נוימן ומיגל מקלוי, מציעה ליזמים, עצמאיים, סטארט-אפים, חברות קטנות ואף לחטיבות של תאגידים גדולים, שטחי עבודה בבנייני משרדים. היא פועלת כיום ב- 110 אתרים הממוקמים בשלושים ערים מרכזיות בארה"ב, ישראל, אנגליה, הולנד, קנדה, גרמניה וסין. החברה מציעה בשכירות חודשית חללי עבודה מאובזרים ומצוידים בכל התשתיות והשירותים הנדרשים, המעניקים לחברים בה סביבת עבודה נוחה.
בנג'י זינגר, מנכ"ל WeWork  ישראל, הקים את פעילות החברה בישראל. בעבר עסק זינגר בתחום האירוח והמסעדנות, כשבתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל רשת קפה ג'ו. לפני 8 שנים פרסם אחיו את הספר "Start Up Nation" שהניע אותו לבצע הסבה מקצועית. מפגש שערך עם מייסד WeWork, אדם נוימן, בארה"ב, הוביל אותו למסקנה שזה בדיוק המקום עבורו, כחברה המשלבת בין הידע והניסיון שלו בשירות ואירוח לבין תחום ההייטק.
משיקולי ועדת השיווק: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך שביצע זינגר כהצלחה בתחום. הוא זיהה את הצורך בהקמת חללים ייעודיים והביא בשורה של שיתופיות לעסקים רבים בישראל. החברה ממשיכה לצמוח בישראל ובשווקים נוספים ונמצאת במגמת גידול והתפתחות". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאז - החברה שקעה ובנג'י שקע. איש אפס. (ל"ת)
    לילי 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה רשע
    סתם מישהו 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנה את דרכיך
    סגור