שיווק ופרסום

עכשיו זה רשמי: 'יהושע' ו'בלאנקו' יטפלו במגה

יהושע TBWA החל את עבודתו עם יינות ביתן לפני כשנתיים והיה אחראי על המיתוג מחדש של הרשת, תחת הקונספט - "רק מה שטוב בשוק". בתקופה קצרה זו הפך יהושע לאחד מיועציו הקרובים של נחום ביתן
משה בנימין |  2
רמי יהושע (צילום יח"צ)
ההערכות המוקדמות, כפי שפורסם לראשונה באייס, על כך שמשרד הפרסום יהושע TBWA בראשותו של רמי יהושע יקבל לידיו את תקציב הפרסום של מגה הופכות היום (יום ג') לרשמיות. כזכור, התסריט הזה עלה לראשונה עם הפסקת ההתקשרות של מגה עם מקאן תל אביב (שמאז הספיק לזכות בתקציב טיב טעם) על רקע רכישת הרשת על ידי נחום ביתן בעליה של רשת יינות ביתן, שבתקציב הפרסום שלה מטפל יהושע. לצד יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של מגה בגזרת הדיגיטל והסושיאל משרד הפרסום בלאנקו
יהושע TBWA החל את עבודתו עם יינות ביתן לפני כשנתיים והיה אחראי על המיתוג מחדש של הרשת, תחת הקונספט - "רק מה שטוב בשוק". בתקופה קצרה זו הפך יהושע לאחד מיועציו הקרובים של נחום ביתן. כמו כן, היה המשרד שותף מלא בבניית הקונספט של חנויות השוק.


אביתר סדון
משרד הפרסום בלאנקו, של הפרסומאי אביתר סדון, היה שותף להקמת מערך הדיגיטל של הרשת ומלווה את יינות ביתן כבר חמש שנים עוד טרם המיזוג עם כמעט חינם, עוד מימיה הראשונים של הרשת באשקלון. מעתה יטפל כאמור גם בתקציב הדיגיטל של מגה. תקציב הדיגיטל יכלול את ניהול תקציב הסושיאל, ניהול ורכש המדיה של מערך הדיגיטל, ניהול המוניטין של מותגי הקבוצה, ניהול מערך התוכן של הקבוצה וניהול כלל צרכי האסטרטגיה והקריאייטיב בסגמנט הדיגיטל.
ארז אייזנברג, סמנכ"ל שיווק יינות ביתן: "אנו ממשיכים ללכת יד ביד עם שותפינו הנאמנים אשר ליוו אותנו לאורך הדרך ומצרפים אותם למערך השיווק והפרסום המשותף של מגה ויינות ביתן".
"אנו מודים על האמון בו זכינו ממשפחת ביתן והצוות לאחר העבודה שעשינו ב'יינות ביתן' וגאים להיות שותפים להובלת 'מגה' לשיאים חדשים. אין לנו ספק כי שיתוף הפעולה ההדוק בינינו, יוביל לפריצות דרך נוספות ולצמיחה משמעותית", כך לדברי רמי יהושע. 
אביתר סדון מנכ"ל בלאנקו: "אני שמח וגאה לקיים הלכה למעשה את האג'נדה של המשרד המאמינה בצמיחה משותפת עם לקוחותינו. עברנו יחד עם משפחת יינות ביתן דרך ארוכה ומאתגרת ואנחנו כמהים ומצפים לאתגרים החדשים שכבר בפתח". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מר ארז תתעורר
    אמאל'ה 03/2017/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי מסוכן
    סגור
  • 1.
    יינות ביתן בעלי החברה אנשים מדהימים אן ל.י ספק ששיתוף פעולה. עים משרדים כאלה יצליח בעזרת ה (ל"ת)
    אלישע 09/2016/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור