שיווק ופרסום
לקוח חדש ב-dsay: יטפל בתקציב הדיגיטל של שחל
משרד הדיגיטל מקבוצת דרורי ארועטי ברמן פותח את השנה החדשה עם התקציב שמוערך בכ-600 אלף שקלים
משרד הדיגיטל dsay מקבוצת דרורי ארועטי ברמן פותח את השנה החדשה עם תקציב חדש - של שירותי הרפואה שחל המוערך בכ-600 אלף שקלים - כך נודע לאייס.
עדי גל, מנהלת השיווק של שחל: "החיבור ל-dsay נולד לאחר ההבנה שאנחנו זקוקים לשותף חזק ומקצועי בדיגיטל, שיקדם את המותג להגעה ליעדים העסקיים שלו, ו-dsay הוכיחה שהיא מבינה את הצרכים שלנו. אני צופה שיתוף פעולה פורה ומאחלת לכל הצדדים בהצלחה".
מנכ"ל המשרד ושותף, אייל הובר-לוי אמר לאייס: "כיף לפתוח את השנה החדשה עם לקוח חדש. המשרד לא מפסיק לגדול וללוות את המותגים החזקים בשוק באסטרטגיה, בקריאייטיב ובמדיה הדיגיטלית".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מצחיק (ל"ת)" קבוצת ארועטי ברמן" 10/2016/09הגב לתגובה זו0 0סגור


