שיווק ופרסום
רוצה להשאיר צופים מול המסך: ארטימדיה עם 2 כלים חדשים
ה-ArtiLab אמור לגרום לאתרים שעובדים עם חברת הפרסום הפרוגרמטי בווידיאו ארטימדיה, להניע את הגולשים לפעולה. הכלי השני Iscroll הוא נגן על תוכן טקסטואלי
רשת ארטימדיה משיקה 2 מוצרים חדשים -ArtiLab ו-Iscroll. מדובר על כלי וידאו המאפשר המשכיות לחוויית הצפייה. ארטימדיה מתמחה בפרסום פרוגרמטי בווידאו ומרכזת את אתרי תוכן הפרימיום הגדולים והמשמעותיים בישראל, בהם ynet, וואלה, mako, אתרי הספורט והכלכלה ועוד.
מוצר ה-ArtiLab הוא שכבה אינטראקטיבית על גבי הנגנים של החברה, המאפשרת למפרסמים לייצר מעורבות גבוהה יותר של הצופים בווידאו והמשכיות לחוויית הצפייה על ידי מגוון של אפשרויות ופתרונות המותאמים לצרכי המפרסם ומשתלבים בתוך המערכת של ארטימדיה, שכוללים בין היתר הוספת כפתור הנעה לפעולה, הוספת טופס לידים ממותג ואף התממשקות מלאה לאתר המפרסם על גבי הנגן, הוספת תפריטים המכילים אופציות שונות להנעה לפעולה ועוד.
שכבת האינטראקציה נבנית בהתאם לצרכים הספציפיים של המפרסם ומופקת באופן אישי על ידי ארטימדיה. בשלב הבא, מפרסמים יוכלו לאפיין ולבנות בעצמם שכבה מותאמת אישית על גבי ממשק המפרסם עליו הם עובדים.
ה-Iscroll, הוא מוצר ווידאו המאפשר לשדר תכני ווידאו בתוך תוכן פרימיום טקסטואלי, ובכך מגדיל את אפשרויות הפצת הווידאו במערכת באתרים ודפי תוכן שלא מכילים נגן וידאו מובנה.
הכלי החדש זמין גם במובייל וגם בדסקטופ ולדברי אנשי ארטימדיה, מהווה פתרון אפקטיבי נוסף לפרסום וידאו תוך שימוש בבסיס הדאטה של רשת ארטימדיה. בכך מאפשר הכלי למפרסמים למקסם את הטראפיק לקמפיין באתרים השונים ואת פוטנציאל הגישה לקהלי יעד מוגדרים.
לדברי גל תורג'מן מארטימדיה, "המוצרים החדשים עונים על מגוון רחב של צרכים בעולמות הפרסום בוידאו ומאפשרים ללקוחותינו לייצר מעורבות גבוהה בקרב הצופים, בנוסף למודעות גבוהה שמדיית הוידאו מספקת והגעה לקהלים ופלטפורמות חדשות. המוצרים נמצאים עדין בשלביהם הראשונים ואנו מזמינים את לקוחותינו לאתגר אותנו בהתאם לצרכיהם על מנת שנספק להם פתרונות וידאו מותאמים ואפקטיביים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(9):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
8.החברה היחידה בישראל עם אג׳נדה. די לקנאמפרסם 12/2016/04הגב לתגובה זו2 1חברים די לקנא (במיוחד אי אל אקס) , הם שיחקו אותה , תפרגנו יא צרי עין ....סגור
-
7.בסוף 2017 הם לא כאןשובי דובי דוב 12/2016/03הגב לתגובה זו1 0ברגע שההסכמים יסתיימו ישכילו קברניטי באתרים המובילים לפתח מוצרים משל עצמםסגור
-
6.ארטימדיה מובילים חדשנות דיגיטליתלא עובד ארטימדיה 12/2016/02הגב לתגובה זו3 2בעוד כל השאר יודעים רק למלמל כמה באזוורדס כמו דאטה, פרוגרמטיק וכו. לא רחוק היום שחברות המדיה הדיגיטליות ישארו מיותרות ועולם ה - self service ישתלט על הביצה. וכן חברות כמו ארטימדיה ו- ILX ביחד עם פאבלישרים חזקים שיספקו פלטפורמות חזקות יהוו פתרון ישיר למפרסמים. כבר היום אין הרבה סיבות לא לעבוד דיגיטל in-house ולחתוך את חברות המדיה המיותרות.סגור
-
5.הם חייבים להעלות מחזמרארטי דה לא שמעטה 12/2016/02הגב לתגובה זו4 1מבדרים בכל פעם מחדש.סגור
-
4.שקר כלשהוברור 12/2016/02הגב לתגובה זו2 2מתמחה... פרימיום... הרבה מילים גדולות למוצר שיותר דומה לשידור אנלוגי בשחור לבן מלכל דבר אחר. לא מדיד, משקר בחשיפה, לא אפקטיבי ובעיקר מעצבן את הגולשים מאד... אכן מוצר פרימיום לכל מפרסם שרוצה להמאיס עצמו על אנשים(הייתי כותב רוכשים פוטנציאלים אבל זה היה מעיד שארטימדיה אשכרה יודעים לטרגט משהו וזה כידוע לכולם... לא נכון)סגור
-
3.גאונים שני החברה האלהאורי 12/2016/01הגב לתגובה זו3 2הביאו אותה בהפוך לגוגל שמכרו לנו שנים את הזבל של יוטיוב. שאפו !סגור
-
2.ארטימדיה הצילה את השוק בישראלמפרסם 12/2016/01הגב לתגובה זו2 2חברה שהיה צריך להקים בעצמינו באם לא היו מקימים אותה. היחידים שנתנו פייט מטורף ליוטיוב ופייסבוק.סגור
-
1.ביצה מקושקשתארטי דה לא שמעטה 12/2016/01הגב לתגובה זו9 3לוקחים ביצה, שוברים למחבת, מקשקשים ויוצא פרי רול עם 66% צפייה מלאהסגור
-
שאפווווומפרסם 12/2016/01הגב לתגובה זו1 2כולם מרווחים מחברה כמו ארטימדיה ( חוץ מאי אל אקס)סגור