שיווק ופרסום
חצי שנה לאחר הרכישה: 'מגה' עולה עם קמפיין בשפה חדשה
בחברה מסבירים כי מטרתו של המהלך האסטרטגי החדש, "להדגיש את הייעוד המרכזי של הרשת - להוות נקודת מפגש נוחה שמרכזת בתוכה את כל מה שמשפחה צריכה-קרוב לבית
חצי שנה לאחר שרשת מגה נרכשה על ידי נחום ביתן והצטרפה לקבוצת ביתן, יוצאת הרשת בקמפיין עם שפת מותג חדשה תחת הכותרת: "קופצים שנייה - עושים קנייה" באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA.
בחברה מסבירים כי מטרתו של המהלך האסטרטגי החדש, "להדגיש את הייעוד המרכזי של הרשת - להוות נקודת מפגש נוחה שמרכזת בתוכה את כל מה שמשפחה צריכה-קרוב לבית, שפע וטריות של מוצרים". הקמפיין יכלול טלוויזיה, עיתונות, רדיו ודיגיטל.
ארז אייזנברג, סמנכ"ל השיווק של קבוצת יינות ביתן: "מאז הצטרפות מגה בעיר למשפחת יינות ביתן, אנחנו עושים מהלכים שונים במטרה ללמוד את הרשת ואופייה. השלמנו מוצרים חסרים והיום כל המגוון פעיל וקיים בכל הסניפים. אנחנו נמצאים בתהליך מתמיד של שיפור חוויית הקניה, תוך הרחבת מחלקות השירות בקטגוריות השונות, בשילוב מצנח של מגוון טרי ואיכותי ביותר לצד הנוחות שבקרבה למקום המגורים".
קרדיטים
סמנכ"ל קריאטיב: מאיה שרן
קריאטיב: אבישי קשת, שחר קיקוס, חזקוש ישורון
סמנכ"ל לקוחות: שירלי לוגסי
סופרוייזרית: איילת נשנז
תקציבאית: דנה זלקינד
משנה למנכ"ל וסמנכ"ל מדיה: נבו כרמי
מדיה פלניג: רונה וולברום, רחלי ברק
פלנינג: אבישי אליהו
סמנכ"ל תפעול והפקה: עופר חג'יוב
מפיק: אמיר ניסני
סמנכ"ל קריאטיב: מאיה שרן
קריאטיב: אבישי קשת, שחר קיקוס, חזקוש ישורון
סמנכ"ל לקוחות: שירלי לוגסי
סופרוייזרית: איילת נשנז
תקציבאית: דנה זלקינד
משנה למנכ"ל וסמנכ"ל מדיה: נבו כרמי
מדיה פלניג: רונה וולברום, רחלי ברק
פלנינג: אבישי אליהו
סמנכ"ל תפעול והפקה: עופר חג'יוב
מפיק: אמיר ניסני
חברת הפקה: עומרי פז הפקות
מפיק בפועל: נמרוד צוקר
מפיקת פוסט: אלינור אלמגור
במאי: עמרי טאוב
עורך: בועז מן
בית פוסט: פוסט אופיס
מפיק בפועל: נמרוד צוקר
מפיקת פוסט: אלינור אלמגור
במאי: עמרי טאוב
עורך: בועז מן
בית פוסט: פוסט אופיס
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(13):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
9.חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 02/2017/15הגב לתגובה זו0 0חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחרא!סגור
-
8.מר ארז תתעורראמאל'ה 02/2017/14הגב לתגובה זו0 0לא כאילו זה אמיתי? ממש מנהרת הזמן, אבל ממש ממש !! פסטה לה ויסטה- הזייה!סגור
-
7.מגהרמי. 02/2017/14הגב לתגובה זו1 0כל הטוקבקים בתשלום של מקאן. מה לעשות . תתמודדו. יהושע טוב מכם. סופרים במדרגות. לכו חפשו חייםסגור
-
עם כזאת פרסומת פח תביא רמי אני אעלה את זהאילן 02/2017/14הגב לתגובה זו0 0בתשלום עלק. זה מביך יא שרלטןסגור
-
6.מה זה החרא הזה?ג'וג'ו 02/2017/14הגב לתגובה זו2 0בשנות ה-90 לא עשו דברים גרועים כאלה.סגור
- טען עוד
-
5.וואו זה נוראי. מעולה. (ל"ת)כ/'/כ'כ 02/2017/14הגב לתגובה זו2 0סגור
-
4.הי חאוויר ברדאם בסרט של מגה (ל"ת)גידי אורשר 02/2017/14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.צעד קדימהלירית 02/2017/14הגב לתגובה זו3 1אלף אחורה... מה זה העולב הזה?כאילו לא השתנה הבעלות על הרשת, כאילו לא השתנה משרד הפרסום. שום דבר חדש. עוד קמפיין שיחלוף כמו איוושת אוויר פושרתסגור
-
יהושע קלאסילימור 02/2017/14הגב לתגובה זו1 0כלום וכלום והכסף זורםסגור
-
2.חבל צילמו,היה להם כזהליאור 02/2017/14הגב לתגובה זו1 1https://fb-l-a-a.akamaihd.net/h-ak-xfp1/v/t42.1790-2/1244221_10151913116174140_669113411_n.mp4?efg=eyJybHIiOjczNCwicmxhIjo1MTIsInZlbmNvZGVfdGFnIjoibGVnYWN5X3NkIn0%3D&rl=734&vabr=408&oh=c8353518c4c8e53fb4aa0479003f472f&oe=58A32255&__gda__=1487084903_7c69c1754d285d6ba0f1d311015e6ca4סגור
-
1.זה אמיתי?אייל 02/2017/14הגב לתגובה זו12 2פעם היה ירקן והיה קצב והיתה מכולת והיה בית מרקחת. ואז, מזמן מזמן מזמן לפני בערך 40-50 שנה מישהו החליט לרכז את כולם במקום אחד ולקרוא למקום הזה סופרמרקט... ועכשיו, 50 שנה אחרי שמישהו המציא את הקונספט הזה מגה יוצאת בקמפיין שבעצם אומר - ריכזנו עבורכם את הירקן והקצב וכל השאר במקום אחד. המצאנו סופרמרקט! וואו! אפילו בסטנדרטים של מסרים שחוקים בקטגוריית הריטייל מזון, מדובר במסר עלוב ביותר. תוסיפו לזה את הדימויים המיושנים של הבעל שעושה קניות ואשתו שטוחנת לו במוח שראינו כבר אלף פעם לפחות בקמפיינים כאלו. וזה כמובן לפני שאנחנו מדברים על השימוש במדיה החדשנית טלוויזיה... הקמפיין יכלול טלווזיה, עיתונות רדיו ואינטרנט! באמת? אינטרנט זה הדבר הזה עם הבאנרים בתפוז?סגור
-
היית מת שזה כמו הבאנרים התפוז (ל"ת)תפוזים 02/2017/14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
בקטע טוב אבל (ל"ת)שלשול 02/2017/14הגב לתגובה זו1 0סגור