שיווק ופרסום

מטורנדו לראובני פרידן: אסף גריס מונה לסמנכ"ל לקוחות

גריס שב לענף הפרסום לאחר 8 שנים בטורנדו. בעבר שימש כתקציבאי וסופרוויזר באדלר חומסקי. ראובני פרידן מטפל בתדיראן אך במשרד מסבירים כי גריס מנוע מלטפל בתקציב
משה בנימין |  12
אסף גריס (צילום יח"צ)
לאחר 8 שנים בטורנדו, אסף גריס, סמנכ"ל השיווק של חברת המזגנים חוזר לעולם הפרסום, ומתמנה כסמנכ"ל לקוחות בראובני פרידן.  גריס, בעל תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב בחוג לקולנוע החל את דרכו באדלר חומסקי כתקציבאי וסופרוייזר. לאחר 3 שנים עבר לטורנדו שבה הוביל את מחלקת השיווק.
גריס חתום על הקמפיינים הרבים של המותג בשנים האחרונות, בהובלת הילד שון גיטלמן בבאומן בר ריבנאי ובהמשך עם הפרזנטורית רותם סלע תחת מקאן תל אביב. בתקופתו הפך טורנדו לאחד המפרסמים הגדולים בשוק ועורר תחרות חריפה בשוק המזגנים. יש לציין כי ראובני פרידן מטפלים בתקציב הפרסום של המתחרה תדיראן, אך במשרד מסבירים כי גריס מנוע מלטפל בו. עם כניסתו לתפקיד גריס ישמש כסמנכ"ל כשלצידו ישמשו בנוסף 3 מנהלי לקוחות. בשלב זה טרם ידוע באילו לקוחות יטפל גריס באופן ישיר.

ניב חורש, מנכ"ל משותף בראובני פרידן: "אני שמח שהצלחנו לגייס את אחד מטובי האנשים בענף השיווק והפרסום. הניסיון של אסף כסמנכ"ל שיווק, לצד התשוקה שלו לפרסום, הם יתרון אדיר עבורנו ועבור לקוחותינו. שמחתי לגלות בחודשים האחרונים שיש מגמה של בכירים מצד הלקוח שרוצים לחזור לאקשן ולאווירה של משרדי הפרסום. אני מאמין שזה יכול לחזק את הענף כולו".
אסף גריס: "אחרי שנים ארוכות של ניהול השיווק בחברת טורנדו, אני שמח לחזור לעולם הפרסום עם הידע והניסיון שרכשתי בצד השני. אני שואף להוביל ולהצליח עם ראובני פרידן ולהעניק ללקוחות ערך מוסף אמיתי בשיווק, נוסח 2017".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מדובר ב"יס מן"
    מכיר/ה מקרוב 09/2017/25
    הגב לתגובה זו
    17 0
    פאפי של הבעל בית שלו . מה שהיו אומרים לו היה עושה בלי לשאול שאלות. לא שווה אגורה
    סגור
  • 8.
    אחרי העבדות והעריצות בטורנדו מן הסתם חייב היה לברוח....
    ניצן 06/2017/30
    הגב לתגובה זו
    16 0
    בהצלחה !
    סגור
  • 7.
    ראובני פרידנזורס
    עמי 06/2017/22
    הגב לתגובה זו
    15 2
    המשרד הכי עתיק ולא חדשני היום בשוק . קמפיין מביך אחד אחרי השני
    סגור
  • תן לי לנחש
    המשרד 06/2017/22
    הגב לתגובה זו
    1 9
    ואתה משרד מהעשרייה השנייה נכון?
    סגור
  • לא , יותר גרוע . אני לקוח מרוצה של חברה של המילניום הזה ... (ל"ת)
    עמי 06/2017/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    איך הצליח לשרוד כל כך הרבה זמן אצל בזזי?! טורנדו חברה מגעילה והעומד בראשה עוד יותר (ל"ת)
    גג 06/2017/21
    הגב לתגובה זו
    21 0
    סגור
  • 5.
    מאוד (ל"ת)
    איש קטן 06/2017/21
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 4.
    תותח
    זיו 06/2017/21
    הגב לתגובה זו
    3 14
    איש מדהים ומקצוען אמיתי עם הבנה עצומה בפרסום, רכש מצוין של ראובני
    סגור
  • 3.
    אף אחד לא חוזר לאחור מרצונו החופשי
    בטח... 06/2017/21
    הגב לתגובה זו
    18 1
    כל מי שמכיר את התחום יודע...חזרה למשרד פרסום זה שנמוך.....ושלא ינסו פה לטעון אחרת...
    סגור
  • 2.
    איזה אפס
    מכירה 06/2017/21
    הגב לתגובה זו
    19 2
    כל כך כל כך 0
    סגור
  • נו ראובני זה משרד של אפסים. נראה לי מתאים. (ל"ת)
    ד"ר ניב 06/2017/21
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 1.
    מקצוען
    קולגה 06/2017/21
    הגב לתגובה זו
    3 16
    חורש הרווחת בגדול!!!
    סגור