שיווק ופרסום

השאטרסטוק של הקריינות: כל קלישאות הברנז'ה בקמפיין עצמי משעשע

מיניסייט חדש שעלה לאוויר מכיל בתוכו את כל תבניות הטקסט השחוקות של תשדירי הרדיו/טלוויזיה באווירה משעשעת - עם אפשרות הורדה לשימוש עצמי  
משה בנימין |  2
אמיר אשר וטל שוויגר. קמפיין קריינות (צילום יח"צ/ צילום מסך)
קמפיין ברנז'ה חדש המיועד לאנשי תעשיית הפרסום והשיווק עלה לאוויר היום (יום א') תחת השם VoiceOverStock. הקמפיין הוא למעשה פרומו לחזרתו לשוק של הקריין אמיר אשר שחיפש דרך יצירתית להודיע לשוק על שובו לתחום ולשם כך גייס את שירותי הקריאייטיב של הפרסומאי טל שוויגר.
כל מי שהתרגז אי פעם מתשדיר רדיו/טלוויזיה מציק מכיר את הקלישאות שחוזרות על עצמן בכל הסקטורים - תבניות שחוקות שאם יחליפו בהן רק מילה אחת, לפי זהות המפרסם - הקריינות תוכל להתאים לכל נושא. לשם כך הרימו אשר ושוויגר מיניסייט שבו הקליטו את מיטב הטקסטים השחוקים כשהנימה ההומוריסטית מרחפת מעל, עם אופציה להורדה. 


 
כך למשל תוכלו למצוא באתר את שורות הקופי הקבועות מעולם הרכב, על המכונית "הבטוחה בקטגוריה" או "החזק בשטח". או "הטריפל המשתלם" בתחום התקשורת והנגזות המצחיקות שלו לפי אשר ושוויגר: "הקוואדרופול המשתלם" ו"הספטופל המשתלם". בתחום המזון תוכלו למצוא את כל הוויריאציות על "רק 10/20/30/40 קלוריות למנה...". כל קטגוריה מסתיימת בשורת הקופי הנצחית: "תשכחו מכל מה שידעתם על..."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אדיר (ל"ת)
    רותם 04/2018/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    איזה מעולה זה!!! (ל"ת)
    הדס 04/2018/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור