שיווק ופרסום

שירות לקהילה: טוויסטד הפיקה מיוזמתה גלויות הסבר לשימוש בסמים

במשרד מבינים שאי אפשר לעצור את השימוש בסמים אבל אפשר להכווין את המבלים לשימוש נכון. הגלויות מפרטות את סוגי הסמים וההשלכות של ערבוב ביניהם
משה בנימין |  2
טוויסטד. מערבבים סמים (צילום יח"צ)
משרד הפרסום טוויסטד שבראשו עומד אלון מוליאן, המייסד ואחד השותפים וחבר בקהילת הלהט"ב בישראל, יוצא מיוזמתו עם סדרת גלויות שיחולקו למבלים באירועי הגאווה ובהן מדריך שיסביר למבלים כיצד לצרוך סמים בתבונה.
אירועי הגאווה שייערכו השבוע בישראל מביאים אליהם מאות אלפי חוגגים ומבלים מישראל שחלקם גם יצרכו סמים ממגוון סוגים. השימוש בסמים במסיבות, אירועים ומצעדים הוא חלק אינטגרלי וידוע, גם אם המבלים לא מצהירים עליו בגלוי. בטוויסטד, שגם עבורם התופעה הזו אינה זרה, יוצאים מנקודת הנחה שאי אפשר לעצור את זה אבל אפשר לנסות ולהכווין את המבלים לשימוש נכון, במידת האפשר.
הגלויות שיחולקו ב-3 ורסיות מעוצבות כוללות טבלה תחת הכותרת "אם כבר, אז צריך לדעת עם מי להתערבב...". הטבלה כוללת את סוגי הסמים הנצרכים כגון: LSD, פטריות, קטאמין, MDMA, קוקאין, GHB, אופיאודים וגם אלכוהול. הערך המוסף של הטבלה הוא בהסבר על תופעות הלוואי וההשלכות של ערבוב בין סוגי הסמים הללו, בהצגה ויזואלית שכוללת את מידת הסכנה לפי צבעים, ב-5 רמות: סיכון נמוך והשפעה מוגברת, סיכון נמוך והשפעה מופחתת, לשלב בזהירות, שילוב לא בטוח וסיכון גבוה.

במשרד הפרסום אומרים לאייס: "אנחנו ממש לא מעודדים שימוש בסמים - אנחנו רק רוצים לסיים את השבוע הזה מבלי שאיש מהחוגגים יגיע לחדר המיון. אנחנו בעצם מציעים גישה אחרת לטיפול בנושא. שבוע גאווה שמח".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש הסבר לכך שלהט"בים כ"כ מכורים לסמים? (ל"ת)
    אני רק שאלה: 06/2018/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שוב אותן פרובוקציות זולות מבית מוליאן את פרידמן
    גילת 06/2018/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די לאוננות העצמית!
    סגור