שיווק ופרסום
הז'יטונים על אדלר: אחרי חיש-גד משיקים שפה חדשה גם ללוטו
אחרי שהשיק שפה חדשה לחיש גד, אדלר חומסקי מרענן שפה למותג שבו הוא מטפל באופן רציף בשנים האחרונות. הלוטוגוצים נדחקו לסגיר ומפנים את מקומם לתסריט מבוסס אנשים
חודש וחצי לאחר שהציגו את השפה הפרסומית החדשה של מפעל הפיס עבור מותג ההגרלות חיש-גד, משרד הפרסום אדלר חומסקי לא עוצר ואמש העלה את השפה הפרסומית החדשה של הלוטו.
אתמול עלו לאוויר שני סרטים חדשים של הלוטו שמעבירים את הפוקוס מדמויות הלוטוגוצ'ים המוכרות שדיברו בשפת הג'יבריש הייחודית שלהם לתסריט מבוסס אנשים. השפה נשארת בגזרת ההומור הקליל והרעיון המרכזי שמוביל אותה, נעוץ באי ההבנה וקריאה לא נכונה של הסיטואציה, בין הזוכים בלוטו לאלו שלהם הם מתכוונים לבשר את ההודעה המשמחת, כשבשני המקרים הם מוצגים כמי שלא באמת ראויים לכך. הפער בין הצדדים מייצר את הרגע הקומי והפרסומת מסתיימת במשפט הכל עברי "יאללה תזרמו".
עם זאת, הפרידה מהלוטוגוצ'ים לא הושלמה סופית וניתן לראות אותם בסגיר של הפרסומת שבה גם נראה הלוגו החדש והלא כל כך מובן של הלוטו.
מבחינת אדלר חומסקי מדובר בהבעת אמון כפולה של מפעל הפיס. לאחר שהפקידו בידיו את השפה החדשה עם הזכייה במכרז האחרון, המשרד מרענן את המותג שבו טיפל בשנים האחרונות. לפני כשנתיים, המשרד "עדכן גרסה" לשפת הפרסום של הלוטו עם סדרת הסרטים "מה יסדר לך את החיים" שבה הזוכים התלבטו בין מעשים פילנתרופיים כגון הצלת יערות לשימוש נהנתני יותר כגון רכישת יאכטה ענקית.
קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב - טל ריבן
מנהלי קריאייטיב – אסא קרן, יונתן טייטל
קופירייטרים – אורי שוהם, אידה מרקוביץ'
ארטדיירקטור – שלומי אפרת
מנהלת לקוחות – חני קדוש
סופרווייזרית - אדוה אייזינגר-שטימלר
תקציבאיות – נטע בקר, שיר כרמונה
מפיקה – נעמה הדומי
פלנינג - עמרי פלד
מדיה קום– טל קדמי, דניאל שלו
אינטרקשן – רותם פלה, אוריה זמורה, יפית בר, אלירן מניה
במאי – רני כרמלי
חברת הפקה - POV
בית פוסט – ברודקאסט
גל יעקב וליאור שוויקי בהפקה
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.מה עם קרדיט לשחקנים?קרדיטים 07/2018/19הגב לתגובה זו1 0מדוע אתם לא רושמים בשורת הקרדיטים קרדיט לשחקנים?סגור
-
4.מעניין אם אדלר יתנו קרדיט למחפשי ההשראה 07/2018/09הגב לתגובה זו0 0https://youtu.be/6qulkgIIRq0 קצת מועתק אבל יאללה שיהנוסגור
-
יאללה נזרום (ל"ת)יובל 07/2018/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.מהלך המיליונרים זכה בגראנד אפי. איך מחליפים ???איפה אפי 07/2018/09הגב לתגובה זו0 0איך מחליפים פרסום ככ אפקטיבי ופורץ דרך ככ מהר????? או שיש בעיה עם מידת האפקטיביות האמיתית של מהלכי האפי :0סגור
-
זוית נוספת להסתכל על הזכייהמשהו מהתעשיה 07/2018/09הגב לתגובה זו0 0מניח שלא נשטו לחלוטין את החדשדנים. זו זווית נוספת להסתכל על הזכייהסגור
-
2.כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)גם זה יעבור... 07/2018/09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.אה, עכשיו הבנתי את השפה!זה שהבין את השפה 07/2018/09הגב לתגובה זו0 0בעצם השפה נשארת בגזרת ההומור הקליל והרעיון המרכזי שמוביל אותה, נעוץ באי ההבנה וקריאה לא נכונה של הסיטואציה, בין הזוכים בלוטו לאלו שלהם הם מתכוונים לבשר את ההודעה המשמחת, כשבשני המקרים הם מוצגים כמי שלא באמת ראויים לכך. הפער בין הצדדים מייצר את הרגע הקומי והפרסומת מסתיימת במשפט הכל עברי "יאללה תזרמו"סגור


