שיווק ופרסום

לאחר שנתיים ב-TMF: אדידס מעבירה את התקציב למדיה קום

מדובר בפעילות בסדר גודל בינוני שעומדת על כ-8 מיליון שקלים. עם זאת, עבור חברות המדיה, העבודה עם אדידס מהווה סוג של יוקרה מקצועית ותדמיתית
משה בנימין |  1
אדידס (צילום יח"צ)
שנתיים לאחר המכרז האחרון שבמסגרתו בחרה אדידס ב-TMF לטפל בתקציב המדיה שלה, החליטה החברה להעביר את התקציב לחברת המדיה של קבוצת אדלר חומסקי - מדיה קום - כך נודע לאייס.
ההחלטה להעביר את התקציב התקבלה על ידי הנהלת אדידס העולמית, במסגרת מכרז שניהלה על המדיה בחודשים האחרונים שבמסגרתו נבחרה קבוצת מדיה קום העולמית. בשנים האחרונות, תקציב המדיה נוהל על ידי חברת המדיה העולמית CARAT (קארט מדיה) ובשונה מהסוכנויות בעולם, הנציגות הישראלית קיבלה יד חופשית לבחור לוקאלית בחברת מדיה אחרת במסגרת מכרז - שבו נבחרה TMF.
פעילות המדיה של אדידס בישראל מאופיינת בעיקר באדפטציה לחומרים שמגיעים מחו"ל. צורת העבודה הזו גם מייתרת את הצורך במשרד פרסום שכן למותג אין פעילות קריאייטיב בישראל ולכן חברות המדיה הן אלו שמנהלות את התקציב בפועל. לפני TMF טיפלה בתקציב המדיה של אדידס חברת זניט מקבוצת פובליסיס, מה שהופך את מדיה קום לחברת המדיה השלישית שעמה עובדת אדידס בשנים האחרונות. 
אדידס מסיטה חלק גדול מנתח הפרסום שלה לדיגיטל בשנים האחרונות. מבחינת היקף התקציב, מדובר בפעילות בסדר גודל בינוני שעומדת על כ-8 מיליון שקלים. עם זאת, עבור חברות המדיה, העבודה עם מותג ספורט בינלאומי מוביל כגון אדידס מהווה סוג של יוקרה מקצועית ותדמיתית.
עוד בטרם העבירה את פעילות המדיה ל-TMF עבדה אדידס עם חברת התוכן השיווקי PEACH - חברת התוכן השיווקי העצמאית בבעלותם של גולן פרצר ואייל סעדה, שבה שותף גם משרד הפרסום גיתם BBDO. טרם ידוע מה יעלה בגורלה של התקשרות זו, שעדיין בתוקף, והאם אדידס תחליט להעביר את פעילות התוכן לידי גריי קונטנט מקבוצת אדלר חומסקי.
תגובת אדידס לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    TMF מתפרקים?? (ל"ת)
    רק שאלה 07/2018/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור