שיווק ופרסום

פרסום בלאנקו זכה בתקציב הפרסום של החברה להגנת הטבע

המשרד בבעלותו של אביתר סדון התמודד מול 4 משרדים נוספים. בתקציב החברה להגנת הטבע טיפל עד למכרז משרד הפרסום BB&A
משה בנימין |  2
אביתר סדון (צילום יח"צ)
בתום מכרז ארוך שהתנהל בחודשים האחרונים, משרד הפרסום בלאנקו בבעלותו של אביתר סדון זכה בתקציב הפרסום של החברה להגנת הטבע. על התקציב התמודדו בשלב הגמר גם Something good, Open, twentythree ומשרד הפרסום שטיפל עד לאחרונה בתקציב BB&A. 
החברה להגנת הטבע היא הארגון הסביבתי הגדול והוותיק בישראל ואחד הוותיקים בעולם. היא פועלת כעמותה ציבורית (רשומה) בלתי תלויה שלא למטרת רווח. תחומי העשייה העיקריים שלה באים לידי ביטוי בחינוך, מאבקים ציבוריים לשמירה על שטחים פתוחים (למשל קמפיין פרחי הבר, הגנה על הים והחופים, שימור הכנרת, פרויקט העגורים בעמק החולה), פעילות בקרב מקבלי החלטות, חברות בוועדות תכנון, עידוד טיילות ותיירות פנים, סימון שבילים ועוד. 
רונה כהן - מורד, מנהלת אגף השיווק: "תודה למשרד הפרסום BB&A על תקופה טובה. אנו נמצאים לפני תהליכים מהותיים ומאתגרים אשר ישלבו בתוכם תהליכים דיגיטליים מורכבים ובכלל עתידים להצעיד את החברה להגנת הטבע לחדשנות בכל הפרמטרים. מאחלת בהצלחה לאביתר ולצוות המשרד".
אביתר סדון, מנכ"ל בלאנקו: "עוד מימי בית הספר החברה להגנת הטבע נתפסה בעיניי כגוף חיובי, ייחודי וחשוב ששאפתי להיות חלק ממנו. תודה גדולה לצוות המשרד על הנחישות והמקצועיות, אני שמח מאוד שניתנה לנו ההזדמנות כיום להיות חלק מהותי במשימה כל כך חשובה אותה מובילה ומיישמת, מידי יום, החברה להגנת הטבע ובעיקרה חינוך האדם לחיים בסביבה בת קיימא, ושמירה על הטבע שהוא הבית של כולנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בלאנקו בצניעות רבה מביאים חדשנות גדולה
    Itzik Akoka 01/2019/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאפו לצוות בלאנקו ולאביתר סדון העומד בראש ומוביל בצניעות רבה את המשרד לחוד החנית של עולם הפרסום הישראלי תענוג גדול ומעורר השראה לראות את העבודות היפות שלכם. אתם ממשיכים להניח ציוני דרך משמעותיים תוך שאתם מראים איך מקצוענות אמיתית כן מביאה תוצאות!! ??????????????????????
    סגור
  • 1.
    חמסה חמסה אתם צומחים ומתפתחים (ל"ת)
    אלי ראובני 01/2019/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור