שיווק ופרסום
יניב ויצמן משיק את "TEENCAST" - פודקאסט חדש לצעירים
בעלי חברת הפרסום TEENK משיק פודקאסט חדש בשם "TEENCAST", שיעסוק בעולם הפרסום בארץ ויארח יוצרים ואנשי מפתח משפיעים בעולמות הילדים והנוער
יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלי חברת הפרסום Teenk והסוכנות לצעירים Talenteen משיק פודקאסט בנושא עולם הפרסום בארץ בקרב ילדים ובני נוער.
הפודקסאט שייקרא "TEENCAST", אשר מושק בשיתוף עם איגוד השיווק הישראלי, יעסוק בחיבור וההשפעות של עולם הפרסום והשיווק על ילדים ונוער בישראל.
ויצמן צפוי לארח בפודקאסט מובילי דעה בקרב הנוער הישראלי, ביניהם יוצרים, אנשי שיווק ואנשי מפתח בתחומי הפרסום. מרואיינים שכבר הוכרזו הם הזמר מרגי, וראש מדור קמפיינים בצה"ל יובל הורוביץ.
ויצמן פועל שנים בתחום השיווק והפרסום, אך לא רק. ויצמן גם מוביל דעה בקהילה הלהט"ב, ואףייסד את ארגון הנוער הגאה בישראל "איגי". בזכות פעילותו למען קהילת הלהט"ב זכה להיכלל בין 40 המשפיעים בתולדות קהילת הלהט"ב.
במקביל לניהול משרד הפרסום שברשותו, משמש ויצמן כיועץ ראש העיר לענייני קהילת הלהט"ב ויו"ר ועדת התיירות במועצת עיריית תל אביב, שם גם שימש חבר מועצה ב-2008.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.נו באמתמיכאל 05/2020/05הגב לתגובה זו2 01) בכל שבוע ויצמן משיק משהו חדש. אחרי שבועיים מסתבר שהוא שוב משיק רק את עצמו אז למה ממשיכים לתת לזה במה? 2) הפקת פודקאסט עולה גג 400 שח כולל אולפן ועריכה אז למה איגוד השיווק צריך להיות שותף?סגור


