שיווק ופרסום
פרסומת השבוע: למתי כספי נוח בסיטרואן
הקאבר לשיר "נוח" של מתי כספי משנת 74', בביצוע שלו, נשמע מעולה. צאו איתנו לפרסומת קצרה שמרגישה כמו חופשה בחו"ל
בפרסומת, או שמא ראוי לומר - בקליפ החדש של סיטרואן בחרו בשיר "נוח" של מתי כספי ושינו לו את המילים. גם הבחירה במתי כספי להופיע בפרסומת מעלה חיוך, הוא עשה קאבר לשיר שלו משנת 1974. המילים התאימו לשיר כאילו כך שוגר לאוויר, השיר קליט ומשעשע, והכתוביות שהוא מגיע איתן מבהירות כי מדובר בלהיט פוטנציאלי.
ניתן לשיר יחד עם הפרסומת כבר בצפייה הראשונה. ייתכן כי צוות מערכת אייס החל לשיר, לא מאשרים ולא מכחישים. מצאנו שהעובדה כי מדובר בקליפ עם שיר, ולא בדיאלוג, מרעננת ותופסת את העין. בחירת הסביבה הזכירה חופשה בחו"ל, וכוס האמריקנו הקר ברכב החזירה אותנו לתל אביב. בפרסומת היה חלק משעשע שבלט – הכנסת אריה וממותה לתא המטען של הרכב, מובן שמדובר באנימציה, ריאלית למדי יש לציין, אך כזו שהוסיפה הפתעה וצחוק נעים.
איך נכנסת לפרויקט ואיך יצאת ממנו?
השותף ומנהל הקריאייטיב הבכיר, עפר יער, אמר כי "חיפשנו דרך מקורית וזכירה להעביר את יתרון הנוחות של סיטרואן. באחת מפגישות הבריינסטורמינג עלה לקחת את השיר "נוח" של מתי כספי, ובישיבה יחד עם הלקוח עלה הרעיון לצלם את מתי יושב בתוך האוטו ורק אומר "נוח" בקוליות הכספית הידועה שלו".
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
"להכניס אריה וממותה לתא מטען".
"להכניס אריה וממותה לתא מטען".
משפט קאלט שתפס על הסט?
"נוח".
"נוח".
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
"לתת למתי ללמוד את הטקסט".
"לתת למתי ללמוד את הטקסט".
דבר הצוות המשרד:
"כשיש לך לקוח שחושב מחוץ לקופסא חיבור מדוייק של טאלנט לשיר, אין פלא שכולם בסופו של דבר מרגישים מאוד נוח עם המהלך הזה".
"כשיש לך לקוח שחושב מחוץ לקופסא חיבור מדוייק של טאלנט לשיר, אין פלא שכולם בסופו של דבר מרגישים מאוד נוח עם המהלך הזה".
רשימת קרדיטים:
משנה למנכ"ל: שלי שפילמן-יערי
מנהל קריאייטיב: דרור נחומי
ארט: דניאל זיקרי
קופי: אסף אפלבוים
ניהול לקוח: גיל שלום, נופר בן-עבו
מנהלת הפקה: אביבית שבת
מפיקה: לין דוד
סטודיו BYL
דיגיטל: מידן צויבל, רז יוסף
מוזיקה וסאונד: KNOB
בית פוסט: בונקר
משנה למנכ"ל: שלי שפילמן-יערי
מנהל קריאייטיב: דרור נחומי
ארט: דניאל זיקרי
קופי: אסף אפלבוים
ניהול לקוח: גיל שלום, נופר בן-עבו
מנהלת הפקה: אביבית שבת
מפיקה: לין דוד
סטודיו BYL
דיגיטל: מידן צויבל, רז יוסף
מוזיקה וסאונד: KNOB
בית פוסט: בונקר
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.עוד פרסומת שמבוססת על שיר, כמה מהפכני...פיהקתי 08/2020/10הגב לתגובה זו0 0רמת הפרסום בארץ מבישהסגור
-
2.מפתיע! יציאה יפה של הברוקנרים (כשמגיע מגיע) (ל"ת)קולגה 08/2020/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.כל הכבוד! (ל"ת)דורי 08/2020/07הגב לתגובה זו0 0סגור


