שיווק ופרסום

ענף הפרסום מסתגל לעידן ״הנורמלי החדש״: הפרסומת של M&M לסופרבול תחשף בזום

לקראת החגיגה הגדולה של הספורט האמריקאי שתרתק מיליונים למסכי הטלוויזיה, חברת הממתקים החליטה ולחשוף לראשונה את סרטון הפרסומת שהיא מייעדת לתחרות, בהקרנת בכורה עולמית, תוך שימוש באחד הכלים ביותר מזוהים של התקופה
כפיר אדר | 
הסרטון לסופרבול (צילום מארס)
תחרות הסופרבול האמריקנית מהווה מדי שנה את הזירה המרכזית להפגנת היכולות הקריאטיביות ומושכות הקהל של המותגים הפופולריים בעולם. לקראת הסופרבול של 2021, החליטה חברת הממתקים M&M ׳לגנוב׳ את ההצגה, עוד לפני שהתחילה, ולחשוף לראשונה את סרטון הפרסומת שהיא מייעדת לתחרות, בהקרנת בכורה עולמית, תוך שימוש באחד הכלים ביותר מזוהים של התקופה: זום.
במקום לחכות בסבלנות עד למועד התחרות (שתיערך ב-7 בפברואר), M&M מציעה ל-50 אלף האוהדים שיירשמו מראש, חשיפה מוקדמת ובלעדית שתיערך בשידור זום חי, ב-3 בפברואר (יום רביעי) בשעה ארבע אחה״צ. 

לדברי M&M, השקת הבכורה תהיה ההופעה הראשונה בעולם לפרסומת סופרבול במתכונת זומית והיא תתבצע במסגרת מה שכבר זכה למונח ״הנורמלי החדש״. נציגת החברה, שרה לונג, מנהלת השיווק של מרס-ריגלי, שהתראיינה בנושא בעיתונות האמריקנית הצהירה כי המטרה במהלך היא להראות קצת הומור ולקרב אנשים בתקופה הקשה בה אנו נמצאים. לדבריה, שיתוף הפעולה עם זום הוא חלק מפעילות מתמשכת וכי השימוש בזום הוא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום. לביצוע אחרי משרד הפרסום BBDO ניו יורק.
ולמעוניינים: המשחק של השנה הוא בין טמפה ביי באקניקרס לקנזס סיטי צ׳יפס והוא ישמש כגמר ליגת ה-NFL. כדי ׳להתניע׳ את התהליך שחררה M&M גם טיזר קטן שאותו אתם מקבלים ממש כאן בסרטון הנ"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה