שיווק ופרסום

הארץ-דה מרקר יאריכו שיתוף הפעולה עם אאוטבריין ב-5 שנים

"מסייעים להוביל את העיתונות החופשית בישראל": הארץ-דה מרקר יאריכו את שיתוף הפעולה עם אאוטבריין ב-5 שנים נוספות, כך חתמו הקבוצות על הארכת הסכם שיתוף הפעולה 
בן רז |  1
אאוטבריין הארץ ודה מרקר (צילום יחצ)
פלטפורמת המלצות התוכן הבינלאומית אאוטבריין חתמה היום (ראשון) על הרחבת והארכת הסכם שיתוף הפעולה עם אתרי קבוצת הארץ - TheMarker  ב-5 שנים נוספות, על רקע שביעות רצון הצדדים מהצלחת השותפות העסקית בין הגופים בשנים האחרונות. במסגרת ההסכם תטמיע אאוטבריין באתרי הקבוצה שורה של פיתוחים טכנולוגיים חדשים שהשיקה השנה, ביניהם כלי וידאו חדשים למפרסמים, פתרונות ייעודיים למותגים ומוצרים לקידום אפליקציות.
שיתוף הפעולה בין הגופים הינו אחד הוותיקים והיציבים בענף. החל משנת 2010 אאוטבריין סייעה לעיתון לייצר מודל הכנסה נוסף שמסייע לו לשמור על עצמאות ורווחיות.
מנכ"ל הארץ רמי גז, מסר על הארכת החוזה בין הצדדים, כי "אנחנו שמחים להמשיך את השותפות המשמעותית בין הגופים. אנו רואים עצמנו מחויבים בשימור וביסוס החופש העיתונאי של קבוצת הארץ, וביצירת מודלים עסקיים שיאפשרו זאת. מצאנו באאוטבריין שותפים אמיתיים לחזון שלנו ליצירת עיתונות עצמאית, שקופה, אמינה ומקורית, החולקים איתנו את אותו סט ערכים".
לירון אברהם, מנהל פעילות אאוטבריין במזרח התיכון, אפריקה ורוסיה: "אנחנו שמחים להמשיך ולהעמיד את הפלטפורמה והיכולות שלנו עבור קבוצת הארץ ולהיות שותפים לחיזוק עיתונות משמעותית, מקורית ומגוונת. העיתון היה אחד השותפים הראשונים שלנו בישראל, ומוביל מאז ללא הרף מהלכים עסקיים חדשניים ומרתקים בשוק העיתונות הדיגיטלית בישראל. כחלק משנה של התרחבות משמעותית בהיקף הפעילות שלנו, מדובר בבשורה מצוינת שתאפשר לנו להעמיד את היצע התוכן הרחב, המרתק והמגוון ביותר בפני הגולשים הישראלים".
ההסכם הנוכחי מצטרף לשורת הסכמים משמעותיים שחתמה אאוטבריין בשוק הישראלי בחודשים האחרונים, ביניהם שיתוף פעולה רחב עם קבוצת וואלה, הרחבת שיתוף הפעולה עם Mako ו- N12, הסכם עם ישראל היום, אתר ביזפורטל, האתרים סרוגים, אייס ובחדרי חרדים וגופי תוכן נוספים. על-פי נתוני חברת SimiliarWeb לתחילת 2021, אאוטבריין היא פלטפורמת המלצות התוכן הגדולה בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צניחה מטורפת במנויים, הפרינט על סף חיסול (ל"ת)
    Xx 04/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור