ויראלי

אופירה אסייג תוקפת את נטלי פורטמן: "תחזירי את התעודת זהות שלך"

ברקע המצב, אופירה אסייג ממשיכה לתקוף את נטלי פורטמן על תמיכתה בערביי שייח' ג'ראח ובטור שכתבה על המצב הזכירה את דבריה של פורטמן ואמרה: "חוצפנית, שכחה מאיפה באה"
שירה יום טוב |  7
נטלי פורטמן אופירה אסייג (צילום Gage Skidmore יחצ)

אופירה אסייג תוקפת את נטלי פורטמן בטור דעה שפורסם במאקו, זאת בעקבות הפרסום הפרו פלסטיני שלה בזמן שישראל נתונה במערכה צבאית נגד החמאס. אסייג כתבה,  "בימים כמו אלה אין ימין ואין שמאל, כולנו עם אחד, חוץ מכמה קוצים שפתאום שכחו מאיפה באו כמו למשל נטלי פורטמן החוצפנית. אני באמת תוהה מה מניע ישראלית לצאת נגד המדינה שלה, כמה היא יכולה לנסות להתייפייף על החברים שלה, ואני בטוחה שבינם לבין עצמם גם הם המומים מהצביעות שלה.

"אז בא לי להציע לה משהו פשוט: תחזירי את תעודת הזהות שלנו, תחפשי לך לאום אחר ושחררי אותנו מהאנטי שלך. זאת לא פעם ראשונה שאת לא מבינה מה קורה פה בכלל, מחכה לאיזה פסלון שלא מגיע לך ומחפשת כותרות על חשבוננו ונגדנו. נטלי פורטמן תתקדמי!

שיח' ג'ראח, בשבוע שעבר. צילום: יונתן סינדל פלאש 90

אסייג המשיכה וכתבה, "מילא ג'יג'י ובלה חדיד, שאבא שלהן איש עסקים פלסטיני. שיעשו מה שהן רוצות, הן לא ישראליות! דואה ליפה חסרת האופי נגררת אחרי בלה וג'יג'י אז גם היא בקטע של ללכלך על ישראל. שתתקדם, גם ככה היא זמרת כמו שאני המגישה הראשית של פוקס ניוז. תורידו להן עוקב!!
מנגד, הודתה אסייג לישראלים האחרים שנמצאים בחו"ל במסגרת קריירה בין לאומית ודואגים לשמה הטוב של ישראל וכתבה, "ההסברה העולמית לא פשוטה, משרד החוץ נכשל פה ובגדול, שר החוץ גבי אשכנזי מאכזב אותי. אם מישהו ראה אותו שיעדכן אותי!!! זאת גם הזדמנות להגיד תודה ענקית לגלעד ארדן שנלחם כמו אריה בניו יורק, לנועה תשבי האלופה שהיא השגרירה שלנו בלוס אנג'לס, למורן אטיאס שלא שוכחת אותנו לעולם, ולכל היהודים והישראלים במיאמי שעומדים בצמתים עם דגלי ישראל ומחבקים אותנו מרחוק.
תודה לתומר חמד ששומר על שמה הטוב של ישראל מאוסטרליה הרחוקה ולדני אבדיה, כדורסלן צעיר ומצליח שהפוסטים שלו מוושינגטון מעלים בי דמעות והוא ענה לי: "מה זאת אומרת תודה אופירה? ישראל זה הבית שלי, אני נקרע פה מהמראות וכל מילה שלי נכתבת מהלב".
כזכור, בשבוע שעבר פירסמה נטלי פורטמן באינסגרם שלה סטורי שמסביר את העוול שעושה מדינת ישראל לכאורה לתושבי שיח' ג'ראח הערביים. בעקבות הפרסום הפרו-פלסטיני החל גל של תגובות מידוענים ואנשי תקשורת ישראלים, ביניהם אסייג שכתבה לה, "חוצפנית, ישראלית את לא", וחיים אתגר שתקף, "אופנתי לה לצאת נגדנו".

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    לשלול אזרחות מנטלי פורטמן!
    גילי טל 05/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נטלי פורטמן ידועה באי נאמנותה לישראל. לשלול את אזרחותה ובפעם הבאה כשהיא מתכננת ביקור בארץ, לגרשה בבושת פנים!
    סגור
  • 6.
    אסייג ממשיכה עם הברבורים שלה
    אזרח 05/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אסייג תתחילי לכתוב תכנים קצת יותר רציניים
    סגור
  • 5.
    שהשתן עולה לראש
    ישראלית 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נטלי פורטמן, תתביישי לך, כשאנחנו יושבים בעוטף עזה והילדים שלנו חוששים לחייהם, חרדתיים, מפחדים ללכת לישון לבד בגיל 10 ויותר, בורח שתן בלילה מפחד ללכת להתפנות ולא להיות בממד, את מעיזה ללכלך על מדינת ישראל. אין לך זכות להיות חלק מהעם והמדינה המורכבת והאהובה שלנו. אופירה בהחלט צודקת. תחזירי את תעודת הזהות הישראלית ושבי לך רחוק מפה. הלוואי ותשבי עם ילדייך רק יום אחד בעוטף עזה לא יותר ותביני על מה הצבא המדהים שלנו נלחם. א
    סגור
  • 4.
    מי זאת נטלי פורצמן
    אוהב ישראל 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כל מי שנולד בישראל הוא ישראלי העולם רווי ביהודים שונאי ישראל ולא חייבים לתת להם במה ולהביע דעות שיביאו לאובדן ישראל הם יזכרו במדינה כאשר הגויים ירדפו אותם ויסכנו אותם ואז הם יזכרו שהם "ישראלים"
    סגור
  • 3.
    לשלול לה את האזרחות.
    קארמה אקבאנה 05/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא לא מזדהה עם המנטליות והערכים שלנו, לא יודעת את השפה שלנו, בקושי מכירה את התרבות, נחשה בוגדנית ואוטואנטישמית. כולה מדברת כאילו היא הרגע נחתה מהכרכרה בממלכת הוליווד. חלק מאיתנו היא לא
    סגור
  • 2.
    שאפו לאסייג (ל"ת)
    יור 05/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אסייג/ פורטמן
    אייהל 05/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לך אופירה אסייג, כל מילה בסלע.
    סגור