שיווק ופרסום

דירוג הפרסומות המשפיעות ביותר בחברה הערבית

סקר שנערך בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV מהמובילים בחברה הערבית בישראל, ניתח את הפרסומות של המותגים וגילה מי מהם האהובים והמשפיעים
מערכת ice | 
צפייה בטלוויזיה (צילום pixabay)
בעוד בקרב הציבור דוברי העברית בישראל מככבות על מסכי הטלוויזיה פרסומות כמו פרטנר, קראנץ', yes, תמי 4 ועוד, מעניין לבדוק: האם יש הלימה בקרב ערוצי הדיגיטל אותם החברה הערבית צורכת בכל הקשור לפרסומות?
איך בודקים? קבוצת התקשורת Panet Group ערכה בשיתוף ice סקר בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV, מהן הפרסומות האהובות והמשפיעות בחברה הערבית. אתר האינטרנט Panet נחשב על פי מדדים למוביל בקרב המגזר הערבי בישראל. ערוץ הטלוויזיה הלא TV, הינו חלק מתאגיד תקשורת שכולל בתוכו גם אתר Panet ומועבר גם דרך חברות HOT ו-yes.
קבוצת התקשורת Panet Group הוקמה בשנת 1986 והיא כוללת את שבועון פנורמה, אתר PANET והערוץ הערבי. הקבוצה מעסיקה עשרות עובדים, כתבים, מפיקים ועורכים. באתר החדשות PANET גולשים 5 מיליון משתמשי יוניק  מדי יום.
לאחרונה פורסם מתוך מחקר שנערך על ידי חברת "הגל החדש" והוזמן על ידי לשכת הפרסום הממשלתית כי קבוצת התקשורת Panet Group הינה קבוצת התקשורת המובילה בשפה הערבית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט. ע"פ הסקר, 23% מהצופים בחברה הערבית צופים בערוץ הלא TV.

אז איזה פרסומות מככבות בחברה הערבית בישראל? על פי סקר שנערך על ידי קבוצת התקשורת Panet Group בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV ובשיתוף אתר ice עולה כי הפרסומת המנצחת הינה הפרסומת של סנו למוצר "תחנת פיתיון" ממותג K3 לתיקנים (ג'וקים) ומזיקים נוספים, שמצליחים בשיטה חדשה ומתקדמת, לחסל את מרבית התיקנים בשטח הבית, הפרסומת בשיתוף משרד הפרסום d-Say. הפרסומת צולמה כבר בשנת 2019 ועלתה למסכים בשנית לפני חודש.

צילום: D-SAY ומזאווי
במקום השני: הפרסומת של סופר פארם, שבכל שנה מחדש מציינת את חודשי הקיץ עם קמפיין Summer Sale הכה מזוהה עם סופר פארם. השנה בחרו בסופר פארם לצאת מהמודל הקלאסי של הפרסומת, ולצלם אותה על גגות הבניינים שהפכו למקומות הבילוי המרכזיים בימי הקורונה. הפרסומת בשיתוף משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
הפרסומת שהגיעה למקום השלישי היא הפרסומת של בנק ישראל, בהובלת לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) למערכת נתוני האשראי של בנק ישראל שקוראת לציבור להתמקח ולקבל הלוואות בתנאים המשתלמים ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה