שיווק ופרסום

אטרקצ'י ממתג מחדש את אאורה בהשקעה של מיליוני שקלים

אאורה ישראל בקמפיין מיתוג חדש. קמפיין ארצי של חברת ההתחדשות העירונית הגדולה בישראל בבעלות ובניהול יעקב אטרקצ'י, יעלה הערב במדיות המרכזיות בהיקף כספי של 3.5 מיליון שקל

מערכת ice |  3
יעקב אטרצ'קי (צילום ראובן קפוצנסקי, מתוך אתר החברה אאורה)
אאורה חברת ההתחדשות העירונית, בבעלות ובניהול יעקב אטרקצ'י, משיקה היום (חמישי) קמפיין תחת הקונספט 'אאורה מחדשים את ישראל'. הקמפיין שהובל על ידי משרד הפרסום Why Worry יעלה הערב בטלוויזיה, שלטי חוצות ברחבי הארץ וקמפיין דיגיטל. היקפו הכספי מוערך בכ-3.5 מיליון שקל.
מי שיוביל את הקמפיין יהיה יעקב אטרקצ'י, מייסד ומנכ"ל אאורה, שהצמיח את החברה למה שהיא היום, חברה ציבורית שנסחרת בבורסה לניירות ערך בשווי מעל מיליארד שקל. הקמפיין מתאר את השכונה של פעם, עם מוטיבים של הילדות שהייתה ליעקב אטקרצ'י בשכונה בה הוא גדל ואת החשיבות שיש לפרוייקטים של התחדשות עירונית שהופכים את המתחמים לשכונות מתקדמות, מפנקות תוך שמירה על המרקם של השכונה.
אאורה מקדמת נכון לעכשיו למעלה מ-50 פרויקטים הכוללים כ-23,733 יח"ד. מתוך סך כל הפרויקטים, 39 פרויקטים הינם בתחום ההתחדשות העירונית אשר במסגרתם תבנה החברה כ-18,889 יח"ד. במסגרת פרויקטים למגורים אותם החברה יוזמת או מקימה, מתוכננים להיבנות מתחמים מסחריים שהיקפם הכולל עומד על כ-35,000 מ"ר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אטרקצי
    ניצה 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם יהיו דירות להשכרה
    סגור
  • 1.
    גאווה לראות את ההתפתחות כל הכבוד
    דרור פאר 10/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גאווה לראות את ההתפתוחת כל הכבוד
    סגור
  • קבלןהאם יהיו דירות להשכרה (ל"ת)
    נ 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור