שיווק ופרסום

דוברת רשת 13 עוזבת וכתבי הטלוויזיה "חרגו" מהכללים

קרן ברוזה עוזבת את רשת 13 באופן רשמי שם הייתה דוברת הערוץ. כתבי הטלוויזיה בצעד חריג פירגנו לה: "זה לא נהוג שכתבים מפרגנים לאנשי יחסי ציבור"
מערכת ice |  3
רן בוקר וערן סויסה (צילום פייסבוק ואסף אמברם)
קרן ברוזה מי שהייתה דוברת "רשת" ב-18 השנים האחרונות עזבה היום (שלישי) באופן רשמי את תפקידה. כתבי הבידור, התרבות והטלוויזיה רן בוקר מ-Ynet וערן סויסה מ"ישראל היום" החליטו "לחרוג" מהכללים ולפרגן ככתבים ליחצ"נית הוותיקה שככל הנראה תפסיק לעבוד מולם. 
רן בוקר כתב בדף הטוויטר שלו: "זה לא נהוג שכתבים מפרגנים לאנשי יחסי ציבור. אבל היא מעל הכל בן אדם, והיום אחרי 18 שנה נגמר סוג של עידן ברשת. קרן ברוזה, אשת היחצ הוותיקה של רשת מסיימת את תפקידה. בעידן שבו שבו אנשים יעזבו את מקום עבודתם בשביל אות או טייטל, ברוזה היא זן נדיר של מחוייבות, חריצות ואנושיות. בהצלחה".
 
ערן סויסה פירגן לקולגה שלו כששיתף את הציוץ של רן בוקר והוסיף עוד שלל פרגונים לברוזה: "18 שנה וכל אייטם מטופל כמו אייטם ראשון וזה עוד לפני הבן אדם המהמם שהיא". רועי ברגר, סמנכ"ל התקשורת והדוברות החדש הגיב כי ברוזה היא: "אחת ויחידה", רון אליאס מ"לילה טוב עם גיא פינס" פירגן גם כן: "אין הרבה כמוה, בהצלחה קרן".
ברוזה היא לא היחידה שעוזבת את הערוץ. כתבת ומגישת "רשת 13" דנה נחום-הרמן מונתה ליועצת התקשורת ומנהלת המדיה של שגרירות יפן בישראל. ב-7 השנים האחרונות שימשה נחום הרמן בשורה של תפקידים ב"רשת" ובחדשות 13. בחודש שעבר עזבה גם דוברת "חדשות 13", שרון בן דוד, חשוב להבין שקיים הבדל בין רשת 13 העוסקת בתכני הערוץ בכלל לחדשות 13 שעוסקת במספר מהדורות ספציפיות בערוץ.  
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למה ככה
    ח 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה אתם רוצים מערוץ 12 ו 13 שוב מגיעים לגיזענות אתם רודפים אותם ומנסים לרמוס אותם עם הרבה פייק ניוז. ביבי רמס וממשיך לרמוס. בנה וטיפח את ערוץ 20 שהפך לערוץ 14 על חשבון התקציבים של ערוץ 10. חבל על כל מילה. אתם יודעים את האמת.
    סגור
  • 2.
    איפה תמונה שלה?
    ארז 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תמונה שלה? קשה לשים? של שני הגברברים כמובן שמתם. מה איתה? היא האייטם...לא הם.
    סגור
  • 1.
    דייייי
    Zeev 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי תבינו שנמאסתם בעיני הציבור?גם אם תסגרו את הערוצים המאוסיםאף אחד לא ישים לב
    סגור