מינויים

העזיבות ברשת 13 נמשכות: לאן עוברת דנה נחום-הרמן?

מי ששימשה כתבת ומגישת "רשת 13", מונתה ליועצת התקשורת ומנהלת המדיה של שגרירות יפן בישראל. ב-7 השנים האחרונות שימשה נחום הרמן בשורה של תפקידים ב"רשת" ובחדשות 13
מערכת ice | 
דנה נחום הרמן (צילום יחצ)
כתבת ומגישת "רשת 13" דנה נחום-הרמן מונתה ליועצת התקשורת ומנהלת המדיה של שגרירות יפן בישראל. ב-7 השנים האחרונות שימשה נחום הרמן בשורה של תפקידים ב"רשת" ובחדשות 13.
בין היתר נחום-הרמן שימשה עורכת ומגישת מבזקי חדשות, מגישה בתוכניות הערוץ ובשנה האחרונה הייתה לכתבת מגזין בתוכנית "לפני החדשות". לפני כן, שימשה כעורכת ותחקירנית של פרויקטים בחברת החדשות וכן הייתה ממקימי דסק הצרכנות באתר "וואלה" ושימשה ככתבת הצרכנות של האתר.
 
יועצת התקשורת החדשה של השגרירות תקדם את מערך המדיה של השגרירות לקראת אירועי 70 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים בין יפן וישראל בשנה הקרובה וכן בפעילות השוטפת של מחלקת התרבות של השגרירות.
בכלל, עם עזיבתה נמשך גל העזיבות בערוץ בדגש על מערכת חדשות 13 אחרי שהמנכ"ל ישראל טויטו סיים את דרכו לבקשתו. רק לאחרונה, שרון בן דוד, הדוברת של חברת חדשות 13 מסיימת את תפקידה, כאשר בקרוב ימונה מחליף קבוע במקומה, כאשר היא עצמה טרם החלה בג'וב החדש שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה