שיווק ופרסום

כלב נותן טיפים לאיסוף כסף? פייבוקס בקמפיין חדש

פייבוקס יוצאת בקמפיין טלוויזיה חדש עם סדרה של ארבעה סרטונים לקידום הדיגיטציה של התשלומים באמצעות האפליקציה, כמה כסף העבירו פייבוקס על הקמפיין?
מערכת ice |  2
פייבוקס (צילום מתוך אתר פייבוקס, unsplash)
אפליקציית התשלומים PayBox עולה היום בקמפיין משמעותי ראשון בפריים טיים בטלוויזיה, ברדיו, בשלטי החוצות ובדיגיטל. PayBox, שהפכה לחברה עצמאית ביולי השנה וחברה למשרד הפרסום אדלר-חומסקי בסמוך לאחר מכן, עולה בקמפיין שמתבסס על התנהגות ישראלית קלאסית ומוכרת – להתערב ולתת עצה גם אם לא פנו אליך. או במילים אחרות - ״סליחה שאני מתערב״.
הקמפיין, שמורכב מ-4 סרטונים, והופק בהשקעה של מיליוני שקלים, שם דגש בכל פעם על חוזקה ייחודית אחרת של PayBox – יכולת לחסוך בעמלות מיותרות, איסוף כספים מהיר וקל, שימוש בכסף שנצבר ביתרה ומסלולים פעילות מורחב לעוסקים. את הסרטים ביים אורן שקדי, במאי הסדרה ״קופה ראשית״, ומשתתף בו הקומיקאי איתי זבולון,  שתרם את קולו לדיבוב הדמויות בסרטונים.
 
בבחירת הקריאטיב הושם דגש על העברת מסר מורכב יחסית, תוך שילוב הומור, אנושיות, וכבוד לשפה ולחוצפה הישראלית.
שיר-לי מונבלט, מנהלת השיווק של PayBox: ״PayBox צמחה בשנה החולפת באחוזים דו ספרתיים בכל מדדי הפעילות. האפליקציה נמצאת כיום בלמעלה מ- 2.5 מיליון טלפונים והלקוחות מעבירים ואוספים בה בה מיליארדי שקלים בשנה. מטרת הקמפיין שעולה היום, הראשון מסוגו עבור החברה, היא להביא את הייחודיות של PayBox ויתרונותיה על המתחרות לקהלי לקוחות נוספים בכלל ובמיוחד לקראת הפתעות חדשות שאנחנו מתכננים עבורם בהמשך השנה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין על פייבוקס!
    רותם 12/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוסכים בעמלות במשיכה מרוכזת, או משלמים ישירות מהאפליקציה. למה לשלם עמלות מיותרות??
    סגור
  • 1.
    נייס
    מיכל 12/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פייבוקס מעולים, משתמשת קבוע וחוסכת את כל העמלות המעצבנות האלה!
    סגור