שיווק ופרסום

קשת מביאה את אפליקציית 12+ לטלוויזיות

שני מותגי טלוויזיות חכמות הנמכרים בישראל החלו לקבל את האפליקציה החדשה של קשת ישירות למכשירים, ללא צורך בסטרימרים חיצוניים או התחברות לספקיות הטלוויזיה בתשלום
מערכת ice | 
אפליקציית 12 פלוס של קשת (צילום יח"צ)
"הטלוויזיה של ישראל"? ניו דיספליי, יבואנית מסכי Hisense ו-Toshiba בישראל, הודיעה השבוע כי במסגרת עסקה מול קשת מגיעה אפליקציית "12+" לראשונה לטלוויזיות הנמכרות בישראל.
 
מאז תחילת בדיקות הבטא של האפליקציה בשנה שעברה, התאפשרה ההורדה שלה עבור מזרימי מדיה (סטרימרים) המריצים את מערכות ההפעלה של גוגל ואפל. כעת, טלוויזיות של הייסנס וטושיבה, המריצות את הדור הרביעי ומעלה של מערכת ההפעלה Vidaa, יכללו את האפליקציה כחלק מהממשק שלהן. כך, יוכלו בעלי המסכים הללו לגשת לכל תכני קשת בחינם ובקלות.
גרשון פטרושקה, מנכ"ל ניו דיספליי, הדגיש כי האפליקציה מגיעה לא רק למסכים חדשים שנמכרים כעת בחנויות, אלא גם למסכים הנתמכים הנמצאים כבר בבתיהם של ישראלים, באמצעות עדכון תוכנה, "ללא צורך בהתחברות לשום חברת תקשורת בתשלום או רכישה של מוצר נוסף כלשהו".
בהמשך השנה, ציינה החברה, היא גם תתחיל לשווק את הטלוויזיות של שני המותגים עם שלטים חדשים שבהם כפתור גישה ייעודי לאפליקציית 12+, לצד כפתורי הגישה הקיימים בחברה לשירותים נטפליקס, יוטיוב, אמזון פריים וידאו ודיסני+ שתתווסף גם היא.
 
12+ היא האפליקציה החדשה של קשת, המחליפה את מאקו טיוי וכוללת את כל תכני הווידאו של החברה ללא תשלום – גם השידור החי של קשת 12 וגם ספריית ה-VOD העשירה של החברה.
המותגים הייסנס וטושיבה מוכרים בישראל כ-100,000 טלוויזיות בשנה, וכ-100,000 מסכים עם מערכת ההפעלה העדכנית Vidaa 4, שהושקה ב-2020, כבר נמכרו בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה