טלוויזיה

קשת 12 בצעד מפתיע: זו התוכנית שחוזרת מוקדם מהצפוי

קשת 12 סיימה בהצלחה את הסבב הראשון של חידוש רוקדים עם כוכבים, ורגע אחרי תקופת השידורים של פסח יום העצמאות היא מחזירה את אחת התוכניות האהובות של הערוץ, מוקדם מהצפוי
מערכת ice |  5
קשת (צילום Magma Images)
קשת 12 כבר הכריזה על עבודה נמרצת להשקת העונה החמישית של חתונה ממבט ראשון, וזה אכן קורה כבר בסוף השבוע הבא, רק חמישה חודשים מתום העונה הרביעית. כבר עם סיום העונה הקודמת (שצולמה בחורף 2021), בנובמבר האחרון הכריזו בזכיינית על האצת תהליכי עריכה של העונה כדי להתחיל שידורים מיד אחרי פסח, בשונה מהעונה הקודמת.
בשנה שעברה, שידורי העונה נפרסו בעיקר על עונת השידור של הקיץ, החל מיולי ועד לנובמבר, כך שהסתיימו קצת אחרי החגים. השנה, צילומי העונה החמישית החלו כבר בזמן שידור העונה הקודמת והסתיימו בינואר, ואכן בקשת 12 הצליחו לסיים את העריכה כך שהעונה תושק חודשיים מוקדם יותר לעומת השנה שעברה.
את ההשקה בעונה שעברה, עשתה חתונמי בסמוך להשקת האח הגדול, ובהמשך גם מול הישרדות. מעניין לציין את העובדה שהישרדות סיימה את שידורי אותה עונה רק לפני שבועיים וחצי, ובימים אלה ההפקה נמצאת בצילומי העונה החדשה שצפויה לעלות ברשת 12 בסוף השנה.
 
 
ההחלטה להחזיר את חתונמי מוקדם טמונה כנראה בהצלחה של העונה. ממוצע הרייטינג שהציגה התוכנית גם בעונה הרביעית שלה. למרות שמדובר שבעונות עתירות פרקים, הרייטינג נשאר גבוה והעונה האחונה סיכמה ממוצע של 18.1%. יחד עם זאת, השידור על משבצת הקיץ-חגים, כולל ימי שידור פחות פוריים בטלוויזיה בכלל (כמו שראינו בשבועיים האחרונים), וההעברה של השידור לתקופה יותר שגרתית יכולה לעשות אפילו יותר לרייטינג של התוכנית.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לא מעניין חתונמי (ל"ת)
    אפשר לוותר 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    מוכנים לוותר על חתונה ממבט ראשון
    בילי 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די, תוכנית עלובה ועושה צחוק מהאינטליגנציה של הצופים.
    סגור
  • 3.
    די תוכנית מיותרת
    טל 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תוכנית מיותרת עוגמת נפש למתמודדים המסכנים שנשארים עם משקעים. אדם מוצא את הזיווג שלו רק על פי גורלו שזה יבוא הוא יבוא אין צורך בתוכנית הזו
    סגור
  • 2.
    מי רואה ערוץ 12 עם חיים אתגר הנוכל?לא ברור
    ליאור 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עצוב שיש ערוץ כזה
    סגור
  • 1.
    די נמאס
    אוהד 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    7 0
    נמאס מכל תוכניות הראליטי שלכם
    סגור