משפט

כוכב חתונה ממבט ראשון תובע עיתונאית, זה הסכום שדרש

איתמר עמי, אחת הדמויות המורכבות של העונה החולפת, הגיש תביעה נגד אתר 'פוליטיקלי קוראת' וכתבת ידיעה בה הוזכר, שני קדר, בסכום של 250 אלף שקל, כאשר לטענתו הוכפש לכאורה בפוסט ביקורתי שנכתב על הסדקרה
מערכת ice |  24
חתונה ממבט ראשון, התכנית הנצפית ביותר השבוע (צילום עידן חסון)
איתמר עמי, אחד המשתתפים בעונה החולפת של חתונה ממבט ראשון החליט להגיש תביעה נגד אתר ״פוליטקלי קוראת״ והכתבת שני קדר, בסכום של רבע מיליון שקל, כאשר לטענתו הוא הוכפש לכאורה בפוסט ביקורתי שנכתב על אחד מפרקי העונה בו לקח חלק.
בפוסט המדובר בגינו החליט לתבוע נכתב: "כמעט כל סצנה בין איתמר וקארין מכווצת אותי. הצורך שלו (ושל החברים שלו!) להקטין אותה (בת זוגו) פשוט זועק מהמסך. כמעט כל משפט שלו זה או מקל או גזר, והיא מתפתלת לרצות אותו בשם 'התהליך'. הפסיכולוגים המהוללים, במקום לקרוא לילד בשמו, לשים את איתמר במקום, להעיף אותו מהתוכנית כי הוא באופן ברור לא צריך להיות כרגע בקשר זוגי עד שהוא משקם את הנטיות הכוחניות שלו והרצון להקטין ולשלוט - במקום זה, מנסים לייעץ לקארין מה לעשות כדי לזכות בו. איכס. איכס".
 
על פי ערן סויסה, ב"פוליטקלי קוראת" הופתעו וטוענים כי מדובר בתביעת השתקה שנועדה לצנזר ביקורת: "רבות מכן זוכרות את הפוסט ההוא, רבות ורבים מכן הודיתם לנו על הפוסט ההוא. באותו הפוסט, שני הצליחה לעשות מה שאנחנו עושות בפוליטיקלי כבר הרבה מאוד שנים – להשתמש בשיחה העכשווית במדינה כדי להצביע על תופעה מהותית לחייהן של נשים. היא פרסמה ביקורת טלוויזיה על סדרה פופולרית והצביעה על כך שאנחנו רואות על המרקע שלנו את מה שנראית כמו תחילתה של מערכת יחסים לא בריאה ושאנחנו צריכות לשים לב לכך, לא לעבור בשקט על הנושא לסדר היום".
עוד נמסר: "הפוסט של שני הפך לוויראלי. אלפי נשים במדינה הזדהו איתו והרגישו שהוא תיאר את החוויה שלהן, רבים כעסו עליו וחשבו שהוא מפרש באופן לא מדויק את ההתנהגות על המסך. מה שחשוב הוא שהוא הוביל לשיחה על תופעה שאין לה שם, הוא גרם לגברים ונשים לחשוב מחדש על ההתנהלות שלהם במערכות יחסים, הוא קידם את ההבנה שלנו של סוגיות מהותיות לחייהן ובטחונן של נשים במדינה. מתברר שאיתמר עמי לא חושב ככה ועכשיו הוא תובע אותנו".
איתמר עמי זכה למרבית הביקורות נגדו לאור השמועות על צו ההרחקה שהוציא לזוגתו במסגרת התכנית, קארין. מטעם משרד עורכי-הדין בן קרפל ושות' נמסר לישראל היום: "לכל אדם, גם למי שבוחר להשתתף בתוכנית-מציאות נתונות זכויות אדם בסיסיות; בתוך-כך, זכות לכבוד וזכות לשם טוב. התביעה המבוססת הוגשה כנגד מי שלטעמנו הרשתה לעצמה לנצל את מעמדה כ'עיתונאית חוקרת' ואת האמון שרוחש לה הקורא, והתיימרה לפרסם – קבל-עם-ועולם – ניתוח קליני לאישיות של אדם שמעולם לא פגשה. על יסוד יומרה מסוכנת זו, נעשה מאמץ להדביק למרשנו את תדמית הגבר המתעלל בפסקנות בלתי-רגילה. והכל, בחסות האצטלה המכובסת של 'עיתונות חוקרת'.
"מרשנו תומך בתקשורת חופשית כמובן. אך כמותו, כל מי שנתקל מימיו בעיתונות חוקרת, לא יכול לדמיין עיתונאית חוקרת שתנהג בכזו חוסר אחריות. הדבר נכון ביתר-שאת ביחס לגוף-התקשורת המכובד שהדהד את המסר והביאו לתפוצה חסרת-תקדים. אין צורך להרחיב על כמה חמורה תופעת ההתעללות במערכות-יחסים. בדיוק משום כך, ייחוס שקרי של תופעה פסולה מעין-זו, חמור בצורה בלתי-רגילה; גורם בקלות בלתי-נסבלת נזקים חמורים שקשה מאוד לתקן. להשלמה ייאמר כי מרשנו עשה מאמצים אקטיביים להימנע מניהול ההליך המשפטי; אך הנתבעות לא הותירו לו כל ברירה (והתעלמו מפנייתו). את היתר נטען בבית-המשפט".
תגובות לכתבה(24):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    marriage solution
    isabella 02/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאוד מופתע מהניסיון המופלא והניסים של ד"ר אלאבה שהתפשטו באינטרנט ובעולם. כשהוא עזר בנס לאנשים ברחבי העולם להחזיר את אהוביהם האבודים, יצרתי איתו קשר לאחר שעברתי כל כך הרבה עדויות של אנשים שונים כיצד הוא עוזר לי להחזיר את המאהב לשעבר שלי, סיפרתי לו על בעלי שעזב אותי לפני כ-8 חודשים, ויצאתי מהבית עם כל מה שיש לי, הייתי מבולבל כשהוא אמר לי רק לחייך ולהיות רגוע והבטיח לי שהוא יסתדר עם הכל תוך 48 שעות בלבד. אחרי היום השני שבעלי התקשר אליי, פשוט הייתי כל כך בהלם, בחרתי בשיחה ולא האמנתי למשמע אוזניי, הוא ממש התחנן שאסלח לו ואבטיח הבטחות בטלפון:dralaba3000@gmail.com או שאתה יכול הגע אליו דרך WhatsApp / Viber עם המספר הזה +1(425) 477-2744, אני מאחל לך כל טוב אל תיתן לאף אחד לקחת ממך את הגבר שלך לא משנה מה...
    סגור
  • 23.
    marriage solution
    isabella 02/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום לכולם אני רק חייב לומר את זה, אני גרוש כבר שנה ואני אף פעם לא מאמין שבעלי יבוא, עד שיצרתי קשר עם dralaba3000@gmail.com שעוזרים לי בנישואים שלי, אם תצטרכו את עזרתו תוכלו גם ליצור קשר אותו באמצעות whatsapp ו-viber: +1(425) 477-2744
    סגור
  • 22.
    חשוב מאוד לתבוע כתבים יהירים וחסרי גבולות (ל"ת)
    גל 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 21.
    איך?
    איך? 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך הוא לא תובע גם את אופיר סגרסקי מוואלה?
    סגור
  • 20.
    איתמר
    רון 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הכתבת תיארה במדויק מה שאני הרגשתי כאשר צפיתי בפרקים בהם השתתף איתמר...אמרתי לבת שלי ,בואי תיצפי ותראי באיזו מערכת יחסים אהסור לך להיות
    סגור
  • טען עוד
  • 19.
    יפסיד בי טיים, מקרה קלאסי של הבעת דיעה (ל"ת)
    הזוי 01/2022/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 18.
    גם מעשן בצורה מבחילה (ל"ת)
    א 01/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 17.
    תומך בדעתה של הכתבת שני קדר
    שלומי 01/2022/16
    הגב לתגובה זו
    10 0
    שני, עצם התביעה שלו מראה את הכוחניות והשתלטנות כפי שתיארת בכתבה. כל מה שעניין אותו זה לצאת "טוב" "הבסדר" והוא עושה זאת על ידי הקטנה של קארין. גם אצלה יש נקודות לשיפור כמו אצל רובנו אבל זה לא מצדיק את האופי הדוחה של איתמר.
    סגור
  • 16.
    נרקיסיסט
    לי 01/2022/16
    הגב לתגובה זו
    9 0
    התנהגות נרקיסיסטית טיפוסית
    סגור
  • 15.
    איתמר תשחרר יא פתאט. אתה לוקח את
    מושון 01/2022/16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עצמך יותר מדי ברצינות. באמת שאין על מה..
    סגור
  • 14.
    אתה לא רלוונטי
    אבל כן פתאטי 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תקרעו אותו פוליטיקלי. שיחזור עם הזנב המניפולטיבי בין הרגליים
    סגור
  • 13.
    איתמר צודק
    רון 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 3
    יש גבול לכמה עיתונאית יכולה להכפיש אדם ולפגוע בכבודו, בשם חופש הביטוי. הפצת שנאה איננה סממן לעיתונאות נאורה.
    סגור
  • 12.
    במקומה הייתי מגישה תביעה נגדית
    אוסנת 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יש פה ניסיון לפגיעה במוניטין שלה כעיתונאית . רק בגלל שעכשיו סוחב אותה לבית משפט עם כל ההוצאות הייתי תובעת אותו בחזרה , במיוחד שאין לו "קייס" (כמו לכל משתתף ריאליטי, תמיד יש כתבות ניתוחיות , וצריך לקחת את זה בחשבון) גם כל מי שראה את התוכנית מסכים עם כל מילה שלה. אין פה שום המצאה או משהו שלא קרה בפועל. כתבו פה אחרים , איתמר - היית צריך לתת לזמן לעבור ולהיעלם מהרדאר, טוב לא יצא לך מזה .
    סגור
  • 11.
    למה היא ציפתה?
    דן שלמה 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנחנו לא יכולים לשפוט אדם על סמך קטעי ווידאו ערוכים. עפ"י מה שפורסם במסגרת התוכנית הוא ניראה לי כמי שלא מעוניין להכיר באמת. הבחורה עשתה הכל בסדר גמור, היא ניסתה להבין אותו ולשכנע אותו להיות בן זוג אמיתי עבורה, אבל הוא זילזל בה ולא ניסה באמת להכיר אותה. אולי הוא היה מפוחד מהמצב?...., אין לדעת מי הוא באמת רק על סמך התוכנית.
    סגור
  • 10.
    ניתוח קליני אלק
    emily 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    זה מקרה נדיר של עודי"ם שהם טפשים יותר ממרשם.... בקורת לגיטימית (ומדוייקת!) על תוכנית טלויזיה הפכה לניתוח קליני... אני מקווה שבמשפט יפשיטו אותו מכל אגורה, וסביר להניח שכך יהיה. מיזוגן שחצן.
    סגור
  • 9.
    עיתונאית במיטבה
    הציוני 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מאחל לעיתונאית מול ההוא הדוחה,הצלחה במשםט,קבלת פיצויים גבוהים ממנו וכן קבלת נשיקה מההוא...הדפוק!
    סגור
  • 8.
    טעות גדולה
    תמר 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    7 1
    איתמר היקר,עוד חצי דקה עולם ישכח מהופעתך הלא מחמיאה על המסך,עם יש לך שכל תנצל את השיכחה ותעשה לעצמך טובה גדולה עם תבחר לא להגיב.כל תגובה שלך תצית מחדש את הבערה. אתה תמיד יכול לטעון שדמות טלויזיונית לא קשורה למציאות,קשורה לעריכה . לנו הצופים היתה הזדמנות ללמוד איך נראת מערכת יחסים מדכאת ,וזה באמת לא נעים
    סגור
  • 7.
    מתנשא
    מגיבה 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    זה מה שראינו על המסך ,נכון נראה טוב משכל אבל מתנשא,יהיר,מקטין גרם לי להתכווץ הספה ,יותר היא הרגיזה,כל הזמן מרצה אותו במקום להעיף אותו ,אין סיבה לתביעה אולי מרגיש עלבון כי לא אהבו את ההתנהגות שלו (בטוחה שאדם טוב אבל.. . )
    סגור
  • 6.
    מפחדת להגיב פן יתבע אותי (ל"ת)
    חנה 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 5.
    צרךי את הכסף לטיפול (ל"ת)
    1 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    דווקא שני צודקת בעל מילה שכתבה
    דניאל 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    9 2
    שני צודקת, כל מילה, התנהגות של איתמר היתה דוחה.
    סגור
  • 3.
    איתמר עמי -יצא ממנו המרוקאי
    לוני 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    10 0
    בהתנהגותו בסידרה כלפי קארין, בת זוגו, הוא הביע את מה שהוא זקוק לו, אישה קטנה, תלותית "יושבת בית" ("משפחתית יענו" ) מנקה, מבשלת, מטפלת בילדים ומארחת את חבריו של איתמר . כמי שהגיעה לתוכנית כגרושה, ובעלת ניסיון, היא משדרת בדיוק את ההיפך ממה שדרוש לאיתמר. מגבלות התוכנית ,ההפקה הכושלת, והחיבור השגוי של הפסיכולוגים, היה מלכתחילה מרשם לכישלון.
    סגור
  • 2.
    איתמר עמי
    זואי 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    8 0
    רצית להגיד לך איתמר רק משפט אחד. "מי שלא רוצה להכווה .שלא יעמוד ליד האש". אתה הלכת לתוכנית ריאליטי היית צריך לקחת בחשבון את הכתבות. אתה תפסיד. תראה מה כותבים על אלה בהשרדות זה חלק מהחשיפה.
    סגור
  • 1.
    מצוין. הלוואי והיא תפסיד. נמאס מציד הגברים. (ל"ת)
    אמיר 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    3 10
    סגור