מדדים ומחקרים

חתונמי ניצחה אתמול – למרות שהיא כלל לא שודרה

איפה הצליחה תוכנית הריאליטי הפופולארית של "קשת" לעקוף את כל התוכניות ששודרו אמש בטלוויזיה? החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
חתונה ממבט ראשון (צילום קשת 12)
שינוי השעון לא יכול היה להגיע בתזמון מדויק יותר: התחושה באוויר השתנתה אתמול באופן דרמטי, השמיים נעשו מעוננים, ובלילות כבר יורד גשם קל ומרטיב את הכבישים. לכן, אולי לא מאוד מפתיע לגלות שהחיפוש החם ביותר בגוגל ביום הראשון של שעון חורף תשפ"ב הוא תחזית מזג האוויר, שתפסה לא פחות משלושה מקומות בעשירייה הראשונה: המקום הראשון ("Weather"), המקום השני ("תחזית מזג האוויר") והמקום הרביעי ("מזג האוויר"), עם סך של בין 60,000 ל-150,000 חיפושים.
במקום השלישי, זה היום השני ברצף, נמצאת התוכנית "חתונה ממבט ראשון" של קשת 12, ככל הנראה בעקבות שידור החלק הראשון של 'סופ"ש הזוגות' המפוצל שלו במוצ"ש, ששלח רבים לחפש את מועד שידור החלק השני. רק לשם השוואה, אף תוכנית ששודרה אתמול לא נמצאת בעשירייה הפותחת – אם כי "האח הגדול", שגם היא אינה משודרת כרגע, נמצאת בעשירייה השנייה, לאחר שהקומיקאי רמי ורד שהשתתף בעונה האחרונה שלה תקף את התוכנית.
שלושה מהמקומות הבאים בטבלה תפוסים – כרגיל ליום ראשון – על ידי כדורגל: במקום החמישי נמצאת הפועל תל אביב, שהובסה על ידי בני סכנין בתוצאה 3:0; במקום השישי ערן זהבי, שסייע בניצחונה של קבוצתו ההולנדית פ.ס.וו איינדהובן בתוצאה 2:5 על טוונטה; ובמקום השמיני משחקה של ברצלונה מול אלבס שלשום, שהסתיים בתיקו 1.
במקום השביעי נמצאת המילה "שעה", ככל הנראה בשל הזזת השעון אתמול לפנות בוקר.
מיכל הקטנה, שעוררה סערה לאחר שעשתה קעקוע יחד בתה בת ה-14, נמצאת במקום התשיעי.
ובמקום העשירי נמצא ח"כ עמיחי שיקלי, שביצע במוצ"ש צעד דרמטי, הודיע ב"פגוש את העיתונות" כי יצביע נגד התקציב שמעבירה הממשלה שהוא חבר בה והוסיף כי יפרוש מהמפלגה ויקים מפלגה חדשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה