שיווק ופרסום

גלעד קריב מחמם מנועים: זה מנהל הקמפיין החדש שלו

חברי הכנסת מכינים את הקרבות לקראת הפריימריז, וגלעד קריב לא מחכה ולוקח את היועץ הוותיק האסטרטגי יוסי טאטיקה לנהל לו את הקמפיין במטרה להשיג שוב מקום גבוה ברשימה ולהבטיח את מקומו גם בכנסת הבאה
מערכת ice | 
גלעד קריב (צילום דוברות הכנסת)
לא נותרו הרבה מפלגות בהן נשארה התמודדות בפריימריז, ובמפלגת העבודה מחממים מנועים לקראת פריימריז המתמודדים. הקרב על הראשות מול מרב מיכאלי יתקיים כבר בשבועות הקרובים, בתאריך ה-17 לחודש, והתאריך לפריימריז המועמדים עוד לא פורסם.
מפלגת העבודה הכניסה לכנסת ה-24 שבעה חברי כנסת, ובסקר המנדטים האחרון של חדשות 12, מפלגת העבודה תקבל רק 5 מנדטים. כך שהקרב על כל מקום קשה מתמיד.
 
גלעד קריב נבחר במקום השני בקרב כלל המתמודדים עם כמעט 48% הצבעות ממתפקדי העבודה, אך הוצב רק במקום הרביעי ברשימה לכנסת לאחר הייצוג המגדרי והשוויוני שהנחילה מיכאלי. בכנסת ה-24 שימש כיו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט.
 
גלעד קריב בכותל. מן הארכיון
כדי לצלוח את המשוכה הקשה, היועץ האסטרטגי יוסי טאטיקה ינהל את הקמפיין של יו״ר ועדת חוקה חוק ומשפט הרב גלעד קריב בפריימריז. טאטיקה ייעץ בעבר גם לליכוד, למפלגת העבודה וניהל שורה של קמפיינים לגופים ציבוריים. טאטיקה, מתמחה בקמפיינים ציבוריים ופולטים, כמו גם בייעוץ לחברות ומנכ״לים ובניהול משברים תקשורתיים, ובבחירה בו יקווה קריב להשיג שוב מקום גבוה בפריימריז ולהבטיח את מקומו גם בכנסת ה-25.

יוסי טאטיקה. באדיבות המצלם
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה