תקשורת ומדיה

עמית סגל הכריע: זה יו"ר מפלגת העבודה הבא

הפרשן הפוליטי עמית סגל מאוד ברור בדמות שתוביל את מפלגת העבודה בבחירות הקרובות. האם מרב מיכאלי תשבור שיא מאז 1981 או שמתמודד חדש יוביל לשינויים במפלגת השמאל?
מערכת ice | 
עמית סגל (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
הפרשן הפוליטי של חברת החדשות, עמית סגל, התייחס היום (ראשון) להחלטת מפלגת העבודה לתאריך לקיום הפריימריז, ומספק הכרעה לדעתו מי יעמוד בראשות מפלגת העבודה לקראת הבחירות הבאות.
כזכור, עם החלטת הממשלה על פיזורה, במפלגת העבודה - כפי התקנון של המפלגה - מתכנסים על מנת לבחור את זהות הדמות שתוביל את המפלגה בבחירות הבאות. הנהלת מפלגת העבודה תכנס את ועידת המפלגה ביום חמישי ה-30.6 שם יצביעו על סדר היום הכולל את תקנון הבחירות המפלגתי ואת מועד הבחירות הפנימיות לראשות המפלגה.
 
על פי החלטת הנהלת מפלגת העבודה, קיום הבחירות הפנימיות לראשות המפלגה יתקיימו בתאריך ה-18.7, שם תתמודד יו"ר המפלגה המכהנת, מרב מיכאלי, מול מי שיאתגר את ההנהגה. מיכאלי עצמה התבטאה בעבר על אפשרות לחבור למפלגת מרצ וריצה משותפת ביחד, אך לאחרונה אמרה באופן ברור כי מפלגת העבודה תרוץ לבד.
 
על פי הפרשן הפוליטי, עמית סגל, מרב מיכאלי לא תצפה לאתגר קשה במיוחד בדרך לכהונה שנייה ברציפות. בכך תשבור מיכאלי שיא: "תהיה היו"ר הראשונה מאז פרס ב-1981 שנבחרת לכהונה שנייה ברציפות".

מרב מיכאלי בנאום הניצחון. מן הארכיון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה