שיווק ופרסום

כוכבת האח הגדול בדרך חדשה: המותג אותו נבחרה להוביל נחשף

הדוגמנית, השחקנית ומובילת דעה נבחרה להוביל את קמפיין מותג הקוסמטיקה הטבעית של אסיף קוסמטיקס, מותג קוסמטיקה כחול לבן, המיוצר מרכיבים טבעיים
מערכת ice | 
קסניה טרנטול (צילום ליאור קסון)

קסניה טרנטול דוגמנית, שחקנית, מובילת קהל ויוצאת האח הגדול נבחרה להוביל את קמפיין מותג הקוסמטיקה הטבעית של אסיף קוסמטיקס. החברה בחרה בקסניה להוביל את סדרת הטיפוח החדשה של המותג. מוצרי הטיפוח החדשים של אסיף מבוססים על רכיבים טבעיים ויוצרים סינרגיה בין טכנולוגיה ומדע לבין רכיבים פעילים מהטבע הישראלי. התוצאה היא סדרת מוצרי הטיפוח המהווה חלופה טבעית לכימיקלים, חומרי מילוי, הזרקות וכדומה. מוצרי טיפוח אלה נבחרו בקפידה וכל אחד מהם מיועד עבור מי שמחפשת את המוצרים הטובים ביותר המבוססים על רכיבים טבעיים בלבד. 


קסניה טרנטול שעברה לאחרונה שינויים אישיים בחייה, עת עברה דירה, סיימה את לימודי הפילאטיס, מסרה: "שמחה על החיבור עם אסיף קוסמטיקס, מותג קוסמטיקה כחול לבן, שמוצריו מיוצרים כאן בישראל. לא נוסו על בעלי חיים ומכילים רכיבים טבעיים בלבד. אני נרגשת לקראת התחלות חדשות בחיי".
 


צביקה זמיר מנכ"ל אסיף קוסמטיקס מסר: "שמחים להתחיל דרך חדשה עם שגרירת המותג קסניה טרנטול המייצגת עבורנו איכות ללא פשרות ואותנטיות בזכותה אנשים רבים מתחברים אליה. הרגשנו שהיא טבעית ומתאימה לערכי המותג שלנו, אסיף הוא חלום שהתגשם, חלום שנולד בטבע והתממש בו. אנו שמחים לחלוק עם קסניה גם חלומות לעתיד ולהגשימן".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה