שיווק ופרסום

טומי הילפיגר בהשקה חגיגית: מי הגיעו לחגוג באירוע?

בית האופנה האמריקאי טומי הילפיגר השיק את קולקציית האופנה החדשה לחג ולסתיו 2023 באירוע חגיגי בחנות הדגל של המותג בקניון רמת אביב

מערכת ice | 
גל מלכה ושני קליין (צילום דנה קופל)
יפעת אירני מבעלי קבוצת פקטורי 54 המייצגת את טומי הילפיגר בישראל, אירחה באירוע את נציגי מותג האופנה טומי הילפיגר הבינלאומי - ליסה פרפור, מנהלת השיווק הראשית של אזור מזרח התיכון ואפריקה, ופראן באוסה, מנהל מכירות בכיר בהנהלת טומי הילפיגר.
בין האורחים הרבים שהגיעו להשקה: אדוה דדון, שהעבירה הרצאה מרתקת לאורחים במסגרת ההשקה, אסי עזר, מיכל אנסקי, רוסלנה רודינה, נועם בוהדנה, אנחל בונני, אייל ברקוביץ, קווין רובין, עדן דניאל גבאי, גל מלכה, תום נשר, שני קליין, ליאל אלי, אביה מלכה, דנה זרמון, סיון קליין, דלית ר'צסטר, ורד בוסקילה, שירלי בוגנים, רונית יודקביץ, שרי גבעתי, ועוד.
 
את ההשקה הגדולה מלווה קמפיין בינלאומי רחב המציג מפגש פסגה בין מוזיקה לאופנה, על ידי צוות רב-דורי של חמש משפחות אמריקאיות אייקוניות. בין המצולמים מככבים המפיק האגדי קווינסי ג'ונס, המוזיקאית,SZA  דוגמנית הפלאס פאלומה אלסר והטופמודל אמבר ולטה.

קווין רובין ודנה זרמון, (קרדיט: דנה קופל)
"זוהי חגיגה של ערכי המותג - שייכות והכלה עם התמקדות במשפחה", סיפר טומי הילפיגר. "הפגשנו צוות של חברים ובני משפחה מוכשרים במיוחד, שהקשרים העמוקים והתמיכה הבלתי מעורערת ביניהם מזכירים לי את מערכות היחסים העוצמתיות שיש לי עם אהוביי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה