שיווק ופרסום

רשת BBB ביוזמה מרגשת: כך תנציח את נרצח הנובה

מסעדת ה-BBB בעופר הקריון תקיים ביום חמישי הקרוב החל מהשעה 17:00 ערב מיוחד לזכרו של אופיר צרפתי שנמנה על צוות עובדי המסעדה ונרצח בשבי חמאס בעזה, לאחר שנחטף מהמסעדה ברעים, הכניסה למקום חופשית
מערכת ice | 
מסעדת BBB קריון (צילום אסף לוי)
ערב מיוחד לזכרו של אופיר צרפתי ז"ל ייערך בחמישי הקרוב, 11 בינואר 2024, החל מהשעה 17:00 במסעדת BBB עופר הקריון. אופיר, שנמנה על צוות עובדי המסעדה, נרצח בשבי החמאס לאחר שנחטף מהמסיבה ברעים.

אופיר צרפתי, צילום: יח"צ
צרפתי בילה את יום הולדתו ה – 27 במסיבה ברעים יחד עם בת זוגו שובל גל, נחטף לעזה בשבת השחורה ב 7 לאוקטובר, ובתחילת דצמבר גופתו הוחזרה לישראל. הנהלת מסעדת BBB בעופר הקריון שמרו לאופיר צרפתי במשך תקופה ארוכה שולחן עבורו עד שהגיעה הבשורה המרה על רציחתו. 
בערב ההוקרה והזיכרון לזכרו, שארגן צוות BBB במסעדה בהשתתפות בני משפחתו  וחבריו, יציינו חבריו במסעדה את כל מה שאהב בחייו: מוזיקה, אוהד שרוף של מכבי חיפה, משקאות, המבורגרים ובמיוחד את האהבה הרבה שהפיץ סביבו.
כמו כן  יוצבו דוכני מכירה ותרומה מיוחדים, עמדות של אוכל, חולצות ממותגות, קוקטיילים ועמדת זכרון לזכרו– כל הרווחים מאותו הערב ייתרמו  קודש למטה ההנצחה למען אופיר צרפתי ז"ל ולעמותת "אחים לחיים" למען משרתי המילואים. 
 
האירוע פתוח לקהל הרחב,  לחבק את המשפחה ולהרים כוסית לזכרו של צרפתי ז"ל: חמישי 11.01.24, החל מ- 17:00, אין צורך להזמין מקום מראש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה