שיווק ופרסום

בכירי התעשייה, המשק והחברה בקריאה משותפת: "לשמור על החיים יחד"

קמפיין חדש בהובלת ראשי התעשייה והחברות הגדולות במשק, פורום העסקים, התאחדות התעשיינים, ההסתדרות הרפואית, ההתאחדות לכדורגל וההסתדרות החדשה, מדגיש את האחריות המשותפת לשמירה על החיים יחד בתקופה רגישה ומורכבת זו
מערכת ice |  1
לוסי איוב וגורי אלפי (צילום צילום מסך מהקמפייין)
מאז האסון הנורא ב-7.10, אנו נמצאים בתקופה רגישה ומורכבת גם בזירה הפנים ישראלית, המלווה בתחושות פחד וחוסר אמון הדדי. קמפיין חדש שעולה היום לאוויר ממחיש את כוחה של האחריות והעשייה המשותפת, מתוך מטרה להימנע מהסלמה ולייצר מצע משותף לשגשוג כלכלי וחברתי ביום שאחרי.
הקמפיין מביא את סיפורם של צמדים ישראלים יהודים וערבים, מכל שדרות החברה והתעשייה הישראלית: שורה של יוצרים, יזמים, תעשיינים, חוקרים, מורים, רופאים ושחקנים, נפגשו בכדי לדבר האתגרים והמורכבות, ולשתף בתחושות ובמציאות החיים המשותפים.
בין משתתפי המהלך - השפים אסף גרניט וזוזו חנא, אנשי התקשורת גורי אלפי ולוסי איוב, כוכבי נבחרות ישראל לגברים ולנשים - רוי רביבו ועיטאף אלקיסי, היזמים יזהר שי ואיברהים נסאסרה, החוקרים פרופ' מונא חורי וד"ר רפאל בן חמו, ולצידם רופאות, מורות, עובדי תעשייה וזוגות נוספים. בקמפיין השתתפו גם יוסוף אלעדינה ורמי טייב שגילו אומץ יוצא דופן ובחרו לחלץ עשרות ניצולים מפסטיבל נובה ברעים. כל זוג חלק את סיפורו המשותף, וחתם בקריאה להמשיך ולהבטיח את החיים יחד.
ברקע למהלך, נתונים חדשים שעלו ממחקר של "מכון אקורד" באוניברסיטה העברית, המשקפים פערים משמעותיים באופן בו יהודים וערבים בישראל תופסים האחד את השני ואת המצב: כך למשל, מן המחקר עלה כי בעוד רק 2% מהאזרחים הערבים הביעו תמיכה באלימות נגד יהודים, היהודים שנשאלו בנושא חשבו ש-56% מהערבים יביעו תמיכה כזו; מנגד- בעוד שרק 10% מהאזרחים היהודים חשבו שאלימות נגד ערבים מוצדקת, הערבים שנשאלו חשבו ש-50% מהיהודים יתמכו במעשי אלימות שיופנו כלפיהם.
על המהלך חתומים שורה של גופים מרכזיים במשק ובהם – פורום העסקים, ההסתדרות החדשה, התאחדות התעשיינים, ההתאחדות לכדורגל, ההסתדרות הרפואית לישראל - כולם מעסיקים, עובדים וחיים יחד הלכה למעשה. הקמפיין מורכב מסרט קצר שירוץ על מסכי הטלוויזיה ובו מסר האחריות המשותפת, בצד מקבץ של סרטוני רשת ארוכים יותר ובהם משוחחים הזוגות על אתגרי השעה, ועל חייהם ועבודתם המשותפת.
 
נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים בישראל, ד״ר רון תומר: "כולנו שואפים לחיים בטוחים וטובים כאן ורואים גם את גילויי האחריות וההתגייסות המשותפת בחברה היהודית והערבית. כבר למעלה מחודשיים שאנו מצליחים לתת מקום למורכבות  ולדבר עליה בצורה כנה וישירה במגוון של תחומים ולאפשר עבודה משותפת כמו בשגרה, כתף אל כתף.
זו חשיבותו של הקמפיין הזה: להדגיש ולהראות לציבור היהודי והערבי בישראל שאנחנו מסוגלים לנצח את התחזיות השליליות ואת הקולות הקיצוניים, להוכיח שאפשר להצליח להתעלות על הפחדים ולהתייצב ביחד מתוך אחריות על עתידנו ולמען עתיד מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נתחיל בלחנך את מנהל הגימנסיה (ל"ת)
    בושה 01/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור