פרויקטים

"הבהלה לדירה": זינוק בדרישה לדירות בישראל עם פתיחת השמיים

על רקע העלייה בתחלואה והתגברות האנטישמיות באירופה, צפוי גידול ניכר במספר העולים ותושבי החוץ. כפועל יוצא, כבר מורגש ביקוש גבוה לדירות בפרויקטים למגורים ברחבי הארץ, ולדירות ובתים יד שנייה בתל אביב וגוש דן. מרצ'לו אינצ'ליני, מנכ"ל פרנצ'י נדל"ן: "שוק הנדל"ן בארץ מחייב פתרונות בזמן אמת - וזו המומחיות שלנו"

בשיתוף פרנצ'י נדל"ן | 
מרצ'לו אינצ'ליני, המנכ"ל והבעלים של חברת פרנצ'י נדל"ן (צילום יוסף טטרו באדיבות פרנצ'י נדלן)
דעיכת הגל הרביעי של הקורונה מבשרת גם את פתיחת השמיים - כאשר עשרות אלפי עולים חדשים ותושבי חוץ סוגרים קצוות אחרונים, בדרך להסתערות על שוק הדיור בישראל. על פי נתוני משרד העלייה והקליטה והסוכנות היהודית, מראשית השנה הגיעו ארצה כ-20,360 עולים חדשים - גידול ניכר של 31% ביחס לתקופה המקבילה ב-2020 - במה שאמור להיות רק אקורד הפתיחה לגלי עלייה מחודשים ומתוגברים.
לרגע הזה המתינו יהודי התפוצות זמן רב. בעוד בישראל מספר המאומתים, כמו גם המאושפזים בבתי החולים, נמצא בירידה - במדינות אירופה ובצפון אמריקה מצב העניינים שונה בתכלית והתחלואה משתוללת. להתפשטות הקורונה תרומה מכרעת גם בהתגברות מקרי האנטישמיות, כשמצב העניינים הלא פשוט מביא משפחות יהודיות רבות לחשב מסלול מחדש ולהחליט על מעבר לישראל.
הנכס המובטח
מי שמשמש חולייה מקשרת בין הקהילות היהודיות מעבר לים לבין היזמים והקבלנים בארץ הקודש, הוא מרצ'לו אינצ'ליני, המנכ"ל והבעלים של פרנצ'י נדל"ן (Franchi Real Estate), חברה המתמחה בשיווק פרויקטים למגורים - הן במסגרת בתים ודירות יד שנייה והן במסגרת בנייה חדשה ומיזמי התחדשות עירונית. לחברה שלוחות בשורה ארוכה של מדינות ובהן ארה"ב, קנדה, בריטניה, צרפת, איטליה, בלגיה, סקנדינביה ואפילו דרום אפריקה ואוסטרליה, לצד צוות מיומן הדובר לא פחות משבע שפות זרות.
"כמי שנמצא בקשר רציף עם הקהילות היהודיות, אני מבין עד כמה גדול הרצון להגיע לישראל", מספר אינצ'ליני בראיון לאתר .ice "אני שומע על המצוקה ועל הרצון להבטיח נכס בארץ ומהר. עכשיו כשהשמיים נפתחו, אין לי ספק שעד סוף השנה כמות הבאים לישראל תגדל משמעותית".

עולים חדשים. "רצון להבטיח נכס בארץ ומהר" צילום: Magma Images 
"ההיכרות העמוקה שלי עם שוק הנדל"ן המקומי והשחקנים הפועלים בו, מסייעת לי להתאים לתושבי החוץ והעולים את הפרויקטים הנכונים לצרכים ולתקציב שלהם", מוסיף אינצ'ליני. "אנחנו מקפידים על שיטת עבודה ייחודית, המביאה בחשבון את המורכבות הכרוכה במעבר למדינה חדשה, ומלווה את הלקוחות בכל צעד וצעד, ממש עד קבלת המפתח".
ואינצ'ליני לא מדבר באוויר. מאגר הלקוחות של פרנצ'י נדל"ן כולל כמיליון וחצי משקיעים ותושבי חוץ, כשרק בחודשים האחרונים מכר אינצ'ליני למעלה מ-150 דירות בפרויקטים למגורים במוקדים שונים ברחבי הארץ.

תל אביב. מובילה את מוקדי הביקושים צילום:  Magma Images
מענה כולל
עליית מחירים בשיעור של כ-10% שרשם שוק הדיור בישראל והיצע מגורים הרחוק מלהדביק את הדרישה, הם סיבות מרכזיות לכך שמפת הביקושים עברה מהפך. "אם בעבר תושבי החוץ והעולים החדשים היו נעולים על תל אביב וסביבתה, הרי שהיום גבולות הגזרה התרחבו", מפרט אינצ'ליני. "לצד דירות ובתים יד שנייה בתל אביב וגוש דן, קיימת התעניינות בפרויקטים למגורים בכל הארץ, מצפון ועד דרום - כולל במיזמי תמ"א 38 ופינוי-בינוי. אחת הערים שזוכה לביקוש גדול היא אילת, שנהנית ממוניטין בינלאומי ומציעה עיר תיירות שוקקת ושמש תמידית".
לצד התנודה הגיאוגרפית, מסביר אינצ'ליני, גם פרופיל הרוכשים עבר בתקופה האחרונה שינוי. "היום ההגעה לישראל היא במסה - מדובר בשלושה דורות של אותה משפחה, כשאליהם מצטרף לא פעם גם מעגל השכנים והחברים. היעד הוא לגור בסמיכות, באותו הפרויקט ואם ניתן גם באותו בניין. לכן מנעד הדירות שאנו מציעים הוא רחב ומגוון - מ-3 חדרים ועד דירות יוקרה, דירות גן ופנטהאוזים. כל לקוח מקבל אצלנו טיפול מסור ומקצועי, ולא משנה לאיזה פרויקט הוא מכוון".
"פרנצ'י נדל"ן ממשיכה להרחיב את הפעילות ולספק מענה מקיף - למוכרי הדירות ולציבור הקונים", מסכם אינצ'ליני. "שוק נדל"ן הדינמי בארץ מחייב פתרונות בזמן אמת וזו המומחיות שלנו. מעבר לזה, כל נכס אצלנו משווק בעשרות אתרים בארץ ובעולם ובאמצעי המדיה המובילים, כשבאתר החברה נרשמות מאות כניסות מדי חודש. העניין הזה בא לידי ביטוי בעסקאות מוצלחות ולקוחות מרוצים".
ליצירת קשר עם פרנצ'י נדל"ן, מרצ'לו אינצ'ליני: 03-5442525
להשארת פרטים באתר:     https://www.franchirealestate.com