פרויקטים

חיפה מתחדשת: ראיון עם מנכ"ל נקסט אורבן באולפן

בחברה שאחראית על תרגום חזון ההתחדשות של בירת הצפון מבהירים בראיון לאולפן ice מדוע מיזמי פינוי-בינוי הם הפלטפורמה לשדרוג ורענון העיר. יוסי כהן, מנכ"ל next urban, מבטיח: "נבנה את חיפה מחדש"


חיפה, בירת הצפון של ישראל, כבר חצתה את 100 השנים ורוח הזמן ניכרת היטב על בנייניה. שכונותיה הוותיקות של העיר נדרשות בשיקום וריענון, כשמיזמי פינוי-בינוי מספקים פתרון אידיאלי לחידוש ומיגון המבנים הישנים ושיפור איכות חייהם של הדיירים הוותיקים.
מי שהקדימה להבין את הפוטנציאל הטמון בהתחדשות מתחמית היא חברת נקסט אורבן (NEXT URBAN), שהרימה את הכפפה בדרך למתיחת פנים הן לשכונות החוף הוותיקות והן לאלו השוכנות במעלה הכרמל עם מספר דו ספרתי של פרויקטים בקנה.
בקידום הפרויקטים השונים משתפת פעולה החברה עם אחד משפחת כוזהינוף, שמזוהה עם בניית בניין היוקרה "בראשית" בשכונת בבלי בתל אביב.  בכוחות משותפים, שתי ענקיות הבנייה הולכות לשנות את פניה של עיר החוף הצפונית.
"חיפה היא עיר ישנה וזקנה שהוקמה לפני יותר ממאה שנים. צריך לעשות חריש עמוק ולבנות אותה מחדש" אומר יוסי כהן, מנכ"ל נקסט אורבן. "התחדשות עירונית היא הדרך של חיפה לשקם את עצמה".