פרויקטים

גם אם זו לא דירה החלומות - הדרך היחידה להרוויח מהמצב היא לרכוש נכס

בפרק השלישי של #מה_בנדלן? נדבר על ההזדמנויות להשקעה שמביאה עמה הפלישה הרוסית לאוקראינה ויחד עם הפרשנית, עו"ד בלה ברדה ברקת, ננסה להבין למה אין יותר נשים בעולם הנדל"ן

לפרטים נוספים אודות השקעות חכמות בנדל"ן - מוזמנים ומוזמנות להרצאה של עו"ד ברדה ברקת - לעשות כסף מנדל"ן

עורכת הדין בלה ברדה ברקת מלווה משקיעים המעוניינים להשקיע בנדל"ן למגורים בישראל. בניית תכנית אסטרטגית מתוך ראייה לטווח ארוך ותוך התייחסות לצורכי המשקיע ושאיפותיו לעתיד. ליווי כולל שת"פ עם עורכי דין בתחום דיני המקרקעין, המיסים והמשפחה, יועצי משכנתאות וחברת מימון למשקיעים הממנפים נכסים קיימים.
מגפת הקורונה, יחד עם המלחמה באוקראינה, לימדו את כולנו שאי אפשר להתכונן, אפילו לגרוע מכל. המוני משקיעים ישראלים שרכשו נכסים דווקא באוקראינה, מסתכלים אל מול מסך הטלוויזיה שמלא בעשן ולא מאמינים למראה של קייב עולה בלהבות. בעבור המשקיעים, ייתכן ומדובר כאן בהזדמנות ופוטנציאל רווח מאד גובה.
"אנחנו צריכים לא לעשות את הטעויות שעשינו בשנות ה-90 ולהבין שמדובר כאן באוכלוסייה איכותית עם סטנדרט גבוה שתעלה לארץ ותרצה לשמור על איכות החיים הגבוהה שלה" אומרת פרשנית #מה_בנדלןעו"ד בלה ברדה ברקת, מומחית לעירוניות והשקעות בנדל"ן. "המשקיעים חייבים להבין שרכישת דירה היא לא בגדר המלצה אלא בגדר הכרח, גם אם לא מדובר בדירה המושלמת"
צפו בפרק המלא!